Какво представляват личните бележки?

Личните бележки, наричани вътрешни тикети в LiveAgent, са чудесен начин за обмяна на информация, която остава скрита за трети страни. Можете да създадете лична бележка за изпращане на съобщение до определена аудитория. Личните бележки ви дават възможност да споделяте важна информация с определени членове на екипа си, докато сътрудниците и клиентите ви нямат достъп до нея.
Frequently Asked Questions
Какво представляват личните бележки?
Личните бележки са бележки, които даден служител може да остави в определен тикет. Клиентът, изпратил тикета, не може да види тези бележки. Те са видими и достъпни само за служителите, които имат достъп до въпросния тикет.
Как можете да използвате личните бележки за осигуряване на по-добро обслужване на клиентите?
Личните бележки ви позволяват да запишете най-важните проблеми свързани с дадено запитване. Добавянето на такива бележки улеснява работата на другите служители в справянето със специфичния проблем. Освен това можете да добавяте информация, която сътрудниците ви не биха открили никъде другаде.
Можете ли да използвате лични бележки в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent ви предлагаме възможността да използвате лични бележки. Благодарение на това работата на служителите се улеснява и коефициентът им на производителност нараства.
След като сте се запознали с личните бележки, може да разгледате повече за поддръжка чрез чат. Научете как този метод може да подобри клиентското ви обслужване и да отговори на често задавани въпроси.
Ако искате да разберете как брандът може да повлияе на вашия бизнес, прочетете повече в секцията за бранд. Ще научите какво представлява брандът и как да го използвате ефективно.
Интересувате ли се какво означава удовлетвореността на клиентите? Прочетете статията за удовлетвореността на клиентите от обслужването, за да разберете как тя може да бъде измерена и подобрена.
Научете как бързо да решавате проблеми, като посетите страницата за време за решаване. Там ще откриете как можете да ускорите процесите и да подобрите ефективността на обслужването си.
И накрая, за да разберете повече за интерфейса на агентите, посетете секцията интерфейс на агент. Ще научите какво може да правите в интерфейса и какви доклади можете да създадете.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!