Какво е лоялност?
Под лоялност се разбира абстрактно чувство, което се явява като измерителна единица, доколко са лоялни клиентите. По- голямата лоялност сред Вашите клиенти означава по-голямо генериране на доходи за Вас.
Това е основно заради това, че маркетингът разчита на слогана, отколкото на билборда. Това е по- евтино и по- продуктивно.
За да си гарантирате, че Вашите клиенти остават верни на Вас и Вашата компания. Трябва да поставяте клиента на първо място. В случай, че въвеждате промени във Вашата компания, мислете дали Вашият клиент ще я одобри или не.
Frequently Asked Questions
Какво е лоялност?
Лоялността на продажбите е желанието да се върне към компанията много пъти. Клиентът харесва компанията, има добър опит с марката и когато му е необходим продукт от дадена индустрия, той избира тази специфична компания. Има много причини, защо клиентът решава да избере определена марка и да бъде лоялен към нея.
По какъв начин лоялността е важна?
Клиентската лоялност е важна, защото клиентите, които са доволни и имат желание да купуват отново и отново, като продуктите и услугите на дадена марка са основния генератор на печалби. Лоялните клиенти прекарват повече време и пари за тяхната любима марка. Клиентската лоялност също така насърчава силната нагласа за доверие между марката и клиентите. Още повече, запазването на съществуващите клиенти е по- евтино, отколкото спечелването на нови, така че е от печалба за компанията.
Как да подобрим клиентската лоялност?
За да увеличите клиентската лоялност, трябва да им предоставите продукта, който очакват. Важното е да отговаря на изискванията и парите за него да си струват. В допълнение към това, можете да използвате лесна точкова система или да създадете обширна програма за лоялност, която ще окуражи дори още повече покупки. Също така е страхотна идея да се изгради полезно общество за Вашите клиенти като създадете например, Facebook група. Страхотното клиентско обслужване е също така изключително важно за изграждането на лоялност и връзки.
След като сте научили за клиентската лоялност, следващата ви стъпка може да бъде да разберете повече за удовлетвореността на клиентите. Това ще ви даде представа за това как клиентите оценяват вашето обслужване и как можете да подобрите техния опит.
Друг важен аспект е стойността на клиента, която обяснява как да създадете повече стойност за клиентите си и защо това е от съществено значение за вашия бизнес. Разберете какви са основните принципи за създаване на стойност и как те могат да бъдат приложени на практика.
Също така, може да се заинтересувате как да оцените удовлетвореността на клиентите от обслужването. Научете какво представлява рейтингът за удовлетвореност и как тази оценка може да помогне на вашия бизнес да се развива.
Освен това, разгледайте въведение в клиентските взаимоотношения, където ще разберете как да подобрите взаимодействието си с клиентите и какви са основните техники за ефективна комуникация. Това ще ви даде възможност да изградите по-силни и дълготрайни връзки с клиентите си.
Накрая, не пропускайте да се запознаете с клиентската признателност, където ще откриете 30 идеи как да изразите благодарност към клиентите си. Това е чудесен начин да покажете на клиентите си, че ги цените и да укрепите тяхната лоялност.
Брандът е нещо повече от символ и дизайн – това е обещание към клиентите, което изгражда лоялна общност и повишава продажбите. Научете как да създадете силен и запомнящ се бранд, който споделя ценности с клиентите си. Използвайте социални медии и онлайн отзиви за успешното му развиване. Присъединете се към LiveAgent за безплатен тестов период и подобрете клиентското си обслужване.
Открийте как LiveAgent интеграциите могат да трансформират вашия бизнес, като свързват различни приложения и инструменти за подобрена автоматизация и ефективност. Изберете от широк спектър от интеграции, като CRM, VoIP доставчици и инструменти за управление на проекти, за да подобрите клиентското обслужване и управлението на бизнес процесите. Регистрирайте се безплатно и разгледайте възможностите за разширяване на вашия бизнес.