Какво е мигновен чат?
Мигновеният чат, познат също като “IM”, е чат система за изпращане на съобщения, която изпраща съобщения в реално време през Интернет. Обикновено, “IM” са кратките съобщение, обменени между две или повече лица.
Как работи мигновеният чат?
За да изпращат и получават “IM” потребителите могат или да изтеглят определен софтуер или да чатят през базиран в браузър чат инструмент. Потребителите могат да видят други потребители онлайн и да чатят с тях в реално време през устройства като компютри, телефони, iPads и дори игрови конзоли.
Какво можете да изпращате през IM?
В днешно време, софтуерът за мигновен чат позволява на потребителите да изпращат хиперлинкове, на които да се кликва, GIF-ове, снимки, прикрепени файлове, документи, видео клипове и дори гласови записи. По разширените софтуери позволяват също така на потребителите да се обаждат един на друг чрез видео и гласови обаждания, а някои дори позволяват на потребителите да споделят техните екрани един с друг.
Как да се направи мигновен чат на уебсайт
Ако искате да предоставите опция за мигновен чат на Вашия уебсайт, всичко което трябва да направите е да поставите уиджет за чат бутон на Вашия уебсайт. Не е необходимо кодиране, нужно е само да копирате и да поставите Вашия код на бутона на уебсайтаe. За да научите, как да го направите, разгледайте това стъпка-по-стъпка ръководство.
Как можете да използвате мигновен чат в клиентското обслужване?
Ако искате да използвате мигновения чат в клиентското обслужване, помислете за употребата на софтуер за чат на живо. Софтуерът за чат на живо работи по същия начин като мигновения чат–дава възможността на агентите да чатят с клиентите в реално време, Единствената разлика е че за да чатят с представителите клиентско обслужване, не е необходимо клиентите да теглят софтуер. Ако клиентите искат да чатят с представители на клиентското обслужване, всичко, което трябва да направят е да кликнат върху бутона за чат на живп/уиджета на уебсайта на бизнесите.
Харесват ли клиентите чата на живо?
Клиентите обичат да използват чата на живо, 79% от консуматорите предпочитат чата на живо с агентите клиентско обслужване, защото те предлагат мигновени отговори.
Струва ли си да инвестирате в софтуер за чат на живо само заради мигновеното изпращане на съобщения?
Повечето софтуери за чат на живо са част от по-големи софтуер решения — като хелп деск софтуер. В допълнение към чата на живо/IM характеристиките, хелп деск софтуерът съдържа разширени характеристики като тикетинг софтуер, софтуер база знания, или софтуер за кол център. Следователно, определено си струва да се инвестира в софтуер за чат на живо — тъй като ще получите допълнителни функции, които само ще Ви помогнат да предоставите по- високо ниво на клиентска услуга. За да научите повече за хелп деск софтуера и за предимствата от нейната употреба разгледайте този линк.
Искате ли да научите повече?
Разгледайте нашето задълбочено проучване, в което сме събрали важна информации и сме сравнили LiveAgent с други чат плъгини за WordPress.
Frequently Asked Questions
Какво означава мигновен чат?
Мигновеният чат е вид онлайн чат, който предлага предаването на съобщение в реално време през Интернет. Късите съобщения биват изпращане обикновено между двама потребители, въпреки това някои услуги за съобщения могат да покажат текста в реално време, тъй като се генерира без да се кликва върху "изпращане".
Как работи мигновения чат?
Мигновеният чат работи по начин, по който можете да се свържете с определено лице, като се използва месинджър и съобщението отива направо към тях. Съобщенията се прехвърлят по имейл в реално време чрез директна връзка. В много от случаите, налице е възможността да се прехвърлят файлове. Всичко това позволява, чатът да работи ефикасно.
Какъв е мигновеният чат на Live Agent?
Мигновеният чат на LiveAgent е част от цялостното софтуер решение за обслужване. Това позволява контакт в реално време с клиента, благодарение на което марката може да предостави клиентска услуга на най- високо техническо ниво. Това отговаря на нуждите на клиентите, което често се нуждаят от мигновено съдействие.
След като сте научили какво представлява мигновеният чат, можете да разгледате статията Как работи мигновеният чат?, за да разберете повече за неговия процес и функции. Това ще ви помогне да използвате по-добре този инструмент в ежедневната си работа.
Ако се интересувате какво точно можете да изпращате през мигновен чат, разгледайте Какво можете да изпращате през IM?. Тази информация ще ви даде по-добра представа за възможностите на платформата.
За тези, които се интересуват от интегрирането на мигновен чат на своя уебсайт, статията Как да се направи мигновен чат на уебсайт е чудесен ресурс. Тя ще ви води стъпка по стъпка в процеса на настройка.
Ако се чудите как мигновеният чат може да подобри клиентското обслужване, прочетете Как можете да използвате мигновен чат в клиентското обслужване?. Тази статия обяснява как този инструмент може да подобри комуникацията с клиентите.
За да разберете дали клиентите предпочитат чата на живо, вижте Харесват ли клиентите чата на живо?. Тази информация ще ви помогне да вземете решение дали да инвестирате в тази услуга.
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Търсите алтернатива на Pure Chat?
LiveAgent предлага имейл обслужване, live чат, социални мрежи, кол център и база знания. LiveAgent разполага с най-бързото чат приложение на пазара със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди