Какво е мобилен SDK?
Пакетът за разработка на софтуер предоставя инструменти за интеграцията на софтуер направо във Вашето приложение. По този начин можете да получите достъп до услуги от всяко едно място по света през мобилното устройство. Действията, които се предоставят с мобилния SDK в рамките на хелп деск индустрията е да включва. създава, преглежда, коментира тикети и достъп до база знания.
Работи перфектно и с двете системи- android и ios.
Frequently Asked Questions
Каква е употребата на SDK ?
SDK или пакет за разработка на софтуер е възможен за изтегляне пакет, който съдържа необходимите за вграждане в платформата инструменти. SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, можете да получите навсякъде по света достъп до услуги, като използвате мобилно устройство.
Какви дейсттвия могат да бъдат извършвани с мобилния SDK?
Мобилният SDK Ви позволява да интегрирате софтуера с приложението. Благодарение на това, областта на Вашите дейности. Дейностите може да бъдат извършвани, като се използва мобилния, които използват, преглеждат и коментират тикети и достъп до базата знания, ако се поддържат от хелп деск софтуер.
След като научихте какво представлява мобилният пакет за разработка на софтуер, може да се заинтересувате от това как проактивни покани за чат могат да вкарат вашите посетители в действие. Освен това, следенето на уебсайта ви позволява да видите текущия URL адрес на клиентите в чата и да получавате известие, когато те превключват уеб страници. Ако искате да разберете защо LiveAgent е признат за най-добре оценен достъпен софтуер за обслужване на клиенти от GetApp, разгледайте изчерпателните функции, които повишават ефективността. За тези от вас, които искат да подобрят комуникацията си, шаблоните за общи отговори в социалните медии могат да бъдат изключително полезни за бързо и ефективно обслужване на клиентите.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!