Какво представлява нарушаването на SLA?
Някои компании предпочитат или са задължени да спазват определено ниво на обслужване (SLA – Service Level Agreement). SLA определя времеви рамки, в които тикетите, съобщеният в чата и телефонните обаждания трябва да получат отговор. Ако за съответното време те останат без отговор, говорим за нарушаване на SLA.
Ако в една компания се наблюдава твърде често и многократно нарушаване на SLA, тя трябва да преразгледа настройките си и за SLA, да наеме допълнително служители или да потърси по-добър набор от инструменти за клиентска поддръжка.
Frequently Asked Questions
Какво представлява нарушаването на SLA?
SLA определя времевата рамка, в която тикетите, съобщенията в чата и телефонните обаждания трябва да получат отговор. Ако клиентите не получат отговор на съобщението или обаждането си в рамките на определеното време, възниква нарушаване на SLA.
Как да избегнете многократното нарушаване на SLA?
За да се избегне нарушаването на SLA, на първо място компанията трябва да бъде честна към клиентите си и да не крие неприятните новини. Освен това вътрешната конфигурация на системата трябва да бъде проверявана за напомняния и процедури за ескалация. Добре е да се направи анализ и на това как протичат процесите в самата система.
Можете ли да следите нарушаването на SLA с помощта на LiveAgent?
С помощта на LiveAgent можете да следите нарушаването на SLA. Администраторите имат достъп до тази функция, което гарантира, че сътрудниците ви отговарят и решават проблемите навреме.
След като сте се запознали с темата за нарушаването на SLA, може би ще се интересувате и от начини как да подобрите клиентското си обслужване. Това ще ви помогне да предоставите по-добро изживяване на вашите клиенти и да предотвратите бъдещи нарушения на SLA.
Освен това, разгледайте лайв чат софтуера, който може значително да подобри връзката с клиентите ви и да увеличи тяхното удовлетворение. Лайв чат софтуерът предлага различни функции, които ще улеснят комуникацията с клиентите ви в реално време.
Също така, можете да научите повече за поддръжката чрез чат, която е ефективен начин за бърза и лесна комуникация с клиентите. Това може да оптимизира процесите в обслужването и да подобри цялостното преживяване на клиентите ви.
Ако се интересувате от управление на оплакванията в социалните медии, разгледайте шаблони за отговор на оплакване в социалните медии. Те ще ви помогнат да отговаряте професионално и ефективно на клиентските оплаквания, като същевременно запазите положителен имидж на вашата компания.
Накрая, научете повече за чат клиентите, които предлагат множество възможности за подобрение на комуникацията в екипа и с клиентите. Използването на чат клиент може да увеличи продуктивността и ефективността на вашата организация.
Оптимизирайте клиентското обслужване с SLA доклад за вписване от LiveAgent. Следете изпълнението на споразуменията за ниво на обслужване, анализирайте тикети и подобрете отговорите на клиентите. Започнете безплатен пробен период без ангажименти и открийте как LiveAgent може да трансформира вашата помощна услуга.
Открийте как LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви чрез функцията за оценяване на служителите. Идентифицирайте и коригирайте негативни тенденции, като се възползвате от подробни отчети и обратна връзка в реално време. Започнете безплатен 14-дневен пробен период и подобрете удовлетвореността на клиентите си днес!