What is a Ticket backlog?
Ticket backlog is a phrase that customer support managers use to name unresolved tickets in a particular time period. Tickets can be unresolved for numerous reasons – there can be a high ticket volume, low agents performance, or just unexpected one time peak.
It’s essential to keep track of your Ticket backlog to figure out the need of new hiring or more training for your customer service representatives. It gives you overall information on the performance of your support team and when there’s need for additional manpower.
If there’s too many unresolved tickets in your Ticket backlog, it can lead to unsatisfied customers.
Frequently Asked Questions
Какво означава натрупване на тикети?
Натрупването на тикети е термин, който се използва за обозначаване на останалите необработени запитвания от клиенти за определен период от време. Това може да се дължи на редица причини като ниска ефективност на работата на служителите, броя на тикетите и други. Натрупването на тикети е изключително ценен показател, който трябва да бъде следен, за да знаете колко оптимално е организиран процесът на клиентска поддръжка. Освен това помага и за преценяването на клиентската удовлетвореност.
Какви са рисковете от натрупването на тикети?
Рисковете, свързани с натрупването на тикети, са, на първо място, прекалено бавното обработване на входящите запитвания, което може да разочарова клиентите, както и ниската производителност на служителите, което може да бъде резултат не само от претоварване, но и от неправилно приоритизиране. Ако това е рядко наблюдавана ситуация, може да означава, че в определени периоди интересът на клиентите нараства, но ако се наблюдава редовно, може да окаже влияние върху клиентската удовлетвореност и репутацията на бранда.
Как да избегнете натрупването на тикети?
За да избегнете натрупването на тикети, можете да ги приоритизирате. Това със сигурност ще улесни работата ви и ще я направи по-ефективна. Сплотете работата на екипа си и си помагайте помежду си в обработването на тикетите. Поддържането на подходящ ритъм на работа също спомага ефективното обработване на тикетите.
След като сте прочели какво е натрупване на тикети, може да разгледате как управление на тикети може да ви помогне да оптимизирате работния си процес. Разберете как ефективното управление на тикетите може да подобри времето за отговор и удовлетвореността на клиентите. Ако се интересувате от алтернативи на съществуващите решения, вижте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Birdeye. Открийте как LiveAgent може да ви помогне да обслужвате клиентите си по-добре и да спечелите повече лоялни клиенти.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Научете как ID на тикета в LiveAgent оптимизира клиентското обслужване с уникални референтни номера за бързо добавяне на данни и следене на статуси. Открийте предимствата на системата за управление на тикети, която предотвратява обърквания и подобрява ефективността. Регистрирайте се безплатно и преобразете клиентското си обслужване!