Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, с фирма, която е позната на агента, с когото комуникирате. Например, ако имате затруднение с продукт, които сте поръчали от определена фирма, и трябва да позвъните няколко пъти по телефона, за да разрешите проблема, общите разговори ще дадат информация за предните дискусии, които сте имали с други агенти.
Хубаво е когато агентите имат доспът до Вашият предишен опит и могат да отговорят на запитването Ви; също така не е нужно да се преминава в големи детайли, за да се разбере подробности.
Frequently Asked Questions
Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, позната на агента, с когото комуникирате.
Общите разговори от полза ли са от агентите за обслужване?
Общите разговори са полезни за агентите за обслужване на клиенти и дават представа за проблемите,с които те са се сблъсквали преди, или вече са се свързали, но все още не са получили помощ.
Възможно ли е използването на общи разговори в LiveAgent?
LiveAgent може да използва общи разговори. Като резултат, агента има достъп до предишният опит на клиента и не е нужно да навлиза в подробности, тъй като вече има инфомация.
Ако сте се запознали с общите разговори, следващата стъпка може да е да разгледате списъка със задачи за първия разговор с клиент. Ще откриете полезни съвети за планиране и провеждане на първи разговори с клиенти, както и как да диагностицирате нуждите им.
Друг полезен ресурс е общият преглед на разговорите, където ще научите каква информация можете да видите в прегледа на чатове и какви са бизнес предимствата от него. Това ще ви помогне да следите ефективността на вашето клиентско обслужване.
Ако искате да подобрите връзката си с клиентите, разгледайте поддръжката чрез чат. Там ще научите какви са основните ползи от използването на лайв чат и как той може да подобри удовлетворението на клиентите.