Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, с фирма, която е позната на агента, с когото комуникирате. Например, ако имате затруднение с продукт, които сте поръчали от определена фирма, и трябва да позвъните няколко пъти по телефона, за да разрешите проблема, общите разговори ще дадат информация за предните дискусии, които сте имали с други агенти.
Хубаво е когато агентите имат доспът до Вашият предишен опит и могат да отговорят на запитването Ви; също така не е нужно да се преминава в големи детайли, за да се разбере подробности.
Frequently Asked Questions
Какво представляват общите разговори?
Общите разговори са тези, които включват цялата история на обслужването на Вашите клиенти, позната на агента, с когото комуникирате.
Общите разговори от полза ли са от агентите за обслужване?
Общите разговори са полезни за агентите за обслужване на клиенти и дават представа за проблемите,с които те са се сблъсквали преди, или вече са се свързали, но все още не са получили помощ.
Възможно ли е използването на общи разговори в LiveAgent?
LiveAgent може да използва общи разговори. Като резултат, агента има достъп до предишният опит на клиента и не е нужно да навлиза в подробности, тъй като вече има инфомация.
Ако сте се запознали с общите разговори, следващата стъпка може да е да разгледате списъка със задачи за първия разговор с клиент. Ще откриете полезни съвети за планиране и провеждане на първи разговори с клиенти, както и как да диагностицирате нуждите им.
Друг полезен ресурс е общият преглед на разговорите, където ще научите каква информация можете да видите в прегледа на чатове и какви са бизнес предимствата от него. Това ще ви помогне да следите ефективността на вашето клиентско обслужване.
Ако искате да подобрите връзката си с клиентите, разгледайте поддръжката чрез чат. Там ще научите какви са основните ползи от използването на лайв чат и как той може да подобри удовлетворението на клиентите.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.