Какво представлява общността?
Общността е група от клиенти и представители на клиентите. Те си сътрудничат, като споделят своите идеи, проблеми, заявки и информация. Хората в общността си помагат взаймно, когато е необходимо. Те си отговарят на въпросите.
Създайте своя собствена общност в LiveAgent. Научете повече за Форума.
Frequently Asked Questions
Какво представлява общността?
Общността е група от хора, фокусиран върху определена тема и идея. Това може да бъде група от клиенти, които да работят заедно. Членовете на общността могат да споделят своите идеи, проблеми, информация и въпроси.
Как да създадете общност чрез LiveAgent?
За да създаде общност LiveAgent, отворете портала на клиента на самообслужване. След това въдедете заглавие и решете дали искате общността на бъде външна или публична? Освен това трябва да създадете описание въз основа правилно подбрани ключови думи, благодарение на което оказвате положително влияние върху SEO. Освен това трябва да бъде избран отделът, отговорен за обработката на записи.
Какви са задължителните характеристики на форума на общността?
Форумът на общността трябва да има специфични функции. Добра идея е да създадете процес на включване в общността, за да улесните новите членове да знаят към какво се присъединяват. Интересна идея е да съдадете правила или видеоклип, който да отговори на въпроси за това как работи общностния форум. Опитайте се да ангажирате общността и а се включите сами, за да подкрепите и развиете общността.
След като завършите с текущата страница, може да искате да разгледате как live чатът може да бъде полезен за корпорациите. Ще научите за предимствата и функциите на live чат софтуера, както и как да го интегрирате на вашия уебсайт.
Друга интересна тема е най-добрият софтуер за обслужване на клиенти, където ще откриете защо този софтуер е важен за подобряване на клиентското обслужване. Там са разгледани и различните функции и възможности, които могат да подобрят бизнеса ви.
Ако обмисляте управление на сметки, може да прочетете за интеграциите за управление на сметки. Ще разберете повече за предимствата и функционалностите, които това управление предлага.
Не на последно място, може да разгледате безплатна система за управление на взаимоотношенията с клиентите. Тази статия ще ви запознае с предимствата на използването на такава система и как тя може да помогне за удовлетворението на клиентите.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"