Какво е общностен форум?
Форумът е място, където вашите клиенти и агенти се срещат и си помагат взаимно за решаване на проблеми. Всяко влизане във форума става тикет. Форумът спестява време на вашите представители на клиенти. Клиентите могат лесно да си помагат, като отговарят на въпроси. Форумите са пълни със съвети и трикове, идеи, решени проблеми и проблеми и много други. Необходимо е всеки клиент да влезе, за да отговори и да попита нещо.
Изградете общност с клиенти в LiveAgent и създайте свой собствен форум.

Frequently Asked Questions
Какво е общностен форум?
Oбщностният форум е място за срещи в интернет. Основната функция на такъв форум е възможността за обсъждане с другите, споделяне на знания, обсъждане на различни интересни теми. При обслужването на клиентите това е поддръжка на самообслужване, при която клиентите могат да получат помощ без подкрепата на екипа за обслужване на клиенти.
LiveAgent предоставя ли общностен форум?
LiveAgent предоставя функционалност на общностния форум. Ако искате да създадете място, пълно с съвети, съвети, идеи за решаване на проблеми, струва си да инвестирате време в оформянето на такова място. Клиент, който иска да се присъедини към такъв форум, просто влиза и задава въпрос, който го притеснява.
Кои са основните функции на общностения форум
Oбщностен форум трябва да бъде отворен за клиенти, които търсят отговори на своите въпроси. Той трябва да съдържа съвети, трикове, примери за решени проблеми. Една от основните характеристики е възможността да се отговори на клиенти, които са независими и не се нуждаят от подкрепата на екипа за обслужване на клиенти.
Ако искате да подобрите клиентското обслужване на вашата компания, разгледайте нашата страница за поддръжка чрез чат, където ще научите как този канал може да подобри взаимодействието с клиентите ви. Освен това, ако ви е писнало от вашия Help Desk софтуер, научете защо LiveAgent е отлична алтернатива на пазара. В случай че се интересувате от най-добрия софтуер за лайв чат, разгледайте нашата селекция от топ 15 лайв чат софтуери за 2024, които ще ви помогнат да постигнете нови нива на клиентска удовлетвореност. Не пропускайте и информацията за бележките в Help Desk системата, които могат да улеснят работата ви и да осигурят по-добра организация. Ако искате да научите повече за клиентските формуляри и тяхната роля, посетете нашата страница за клиентска форма, за да разберете как могат да подобрят вашето обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"