Какво представлява обучението?
Обучението е процесът, чрез който подготвяте служителите си, за да могат да обслужват качествено клиентите ви.
В процеса на обучение служителите се учат как да разговарят правилно с клиентите, как да се справят с проблемите, с които се сблъскват те и как да им предоставят правилно информация за продуктите, предлагани от вашата компания. Обучението никога не трябва да спира, тъй като служителите започвайки работа, решават различни проблеми и се учат по този начин. С решаването на всеки един нов проблем, служителят придобива нови знания и умения. Семинарите са чудесен начин за обучение на вашия персонал и за следене на нивото на придобитите професионални качества и умения.
Frequently Asked Questions
Какво представлява обучението?
Обучението е процес, чрез който подготвяте служителите си да изпълняват задълженията си като част от екипа за обслужване на клиенти. То е чудесен начин за придобиване на нови умения, за развиване на екипа ви и най-вече за подготовка на служителите ви за перфектно изпълнение на поставените им задачи.
Защо обучението е важно за екипа ви за обслужване на клиенти?
Обучението е важно, за да могат служителите да изпълняват задачите си на необходимото ниво. То е възможност за развитие на служителите и качествата им.
На какво най-често биват обучавани служителите от екипа за обслужване на клиенти?
Най-често служителите от екипа за обслужване на клиенти се обучават по следните направления: познаване на продукта, курсове по комуникативни умения, език на общуване, политика на общуване, курсове по взаимодействие с клиенти, включително връзки с клиента, решаване на конфликти и контролиране на стреса.
След като сте се запознали с обучението за клиентско обслужване, може да разгледате нашата статия за най-добрия софтуер за обслужване на клиенти за 2021, където ще откриете как да подобрите своята система и да предложите по-добро клиентско изживяване. За тези, които търсят лесни за използване функции, безплатният чат софтуер на LiveAgent може да бъде страхотен ресурс за повишаване на ефективността и намаляване на времето за реакция. Ако се интересувате от алтернативи на съществуващите решения, не пропускайте да разгледате алтернативата на Birdeye, където ще откриете как LiveAgent може да подобри клиентското ви обслужване с мощни инструменти. За по-задълбочено разбиране и обучение, нашата Академия предлага разнообразни ресурси, които ще ви помогнат да усъвършенствате своите умения в клиентското обслужване. Ако искате да интегрирате нови технологии във вашето обслужване, научете как live чатът за корпорации може да бъде част от вашата многоканална стратегия и да подобри комуникацията с клиентите.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Обучения за обслужване на клиенти
Обученията за обслужване на клиенти (CST) са събития, чрез които професионалистите се научават да общуват с клиентите в положителен тон, да реагират професионално на проблем или да се свързват с разгневен клиент. Научете повече