Какво е обучение за обслужване на клиенти?
Ако компаниите искат да надхвърлят очакванията на своите клиенти, те трябва да предоставят отлична обслужване. Обученията за обслужване на клиенти (CST) са събития, чрез които професионалистите се научават да общуват с клиентите в положителен тон, да реагират професионално на проблем или да се свързват с разгневен клиент.
Те придобиват нови умения или научават нова информация за продукти или услуги, за да повишат удовлетвореността и лоялността на клиентите. Служителите стават по-обучени и по-големи професионалисти. Това може да помогне и за увеличаване на продажбите и приходите, както и за намаляване на разходите
Frequently Asked Questions
Какво е обучение за обслужване на клиенти?
Обучението за обслужване на клиенти (CST) е събитие за служители на организация, насочено към развитие на техните знания, умения и компетенции, което ще увеличи удовлетвореността на клиентите. Всеки служител, който има контакт с клиента, трябва да премине такова обучение, като се обърне специално внимание на екипа за обслужване на клиенти.
Кой трябва да участва в обучение за обслужване на клиенти?
Всеки служител, който контактува с клиенти, трябва да премине обучение за обслужване. Независимо дали става въпрос за лице, работещо в екипа за обслужване на клиенти, или член на маркетинговия отдел, или пък някой, който работи на рецепцията в офиса на организацията. Благодарение на обучението всеки има основните знания, които определят организацията като професионалисти, поставящи клиентите на първо място.
Какви са видовете обучения за обслужване на клиенти?
Видовете обучения за обслужване на клиенти са страхотни. Първият тип е обучение, ръководено от инструктор. Тази форма е много интерактивна и Ви позволява да говорите и да споделяте знания. Друг пример е уебинар, който е по-едностранен, но участниците обикновено могат да задават въпроси и да водят дискусии в писмена форма. Друга форма е електронното обучение, което може да се завърши индивидуално у дома. Менторството е следващото. В този случай обикновено се работата е само на един човек с друг. Освен това има инструкции, които уточняват как работата да бъде свършена -Електронна система за подпомагане на производителността (EPSS), която помага на служителите да придобият техническите умения, необходими за осигуряване на отлично обслужване на клиентите .
След като завършите текущата статия, можете да надградите знанията си с обучение на сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти. Тази статия ще ви покаже защо е важно обучението и какви инструменти могат да се използват за ефективното му провеждане.
Ако се интересувате от избора на най-добрия софтуер за подобряване на клиентското обслужване, разгледайте софтуер за обслужване на клиенти. Там ще намерите информация за разширените функции и предимствата на използването на такъв софтуер.
Не пропускайте да посетите и академията на LiveAgent, където ще откриете полезни ресурси за подобряване на уменията си в клиентското обслужване. Академията предоставя наистина ценна информация за избягване на често срещаните грешки и усъвършенстване на услугите към клиентите.
За да разберете разликите между клиентска услуга и клиентско обслужване, прочетете клиентска услуга спрямо клиентско обслужване. Тази статия ще ви помогне да осъзнаете значимостта на всяка от тях и как да ги използвате на практика.
Накрая, можете да разгледате умения за клиентско обслужване, за да научите кои са ключовите умения, необходими за ефективна комуникация с клиентите. Тази информация ще бъде полезна за всеки, който иска да предоставя отлично обслужване.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.