Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?
Щастливи ли са вашите клиенти? Доволни ли са от вашата услуга и продукт? Можете да го измерите с оценкана клиентските усилия – CES. Това е показател, който показва как вашите клиенти се чувстват относно усилията, които трябва да положат, за да взаимодействат с екипа ви за поддръжка на клиенти и да получат решение на проблема си.
Изберете подходящ въпрос и попитайте клиентите си. След това изчислете процента на оценка клиентските усилия въз основа на отговорите на клиентите. Има много начини за измерването му, напр. чрез имейли или въпросници.
Frequently Asked Questions
Какво представлява оценката на клиентските усилия (CES)?
Оценката на клиентските усилия (CES) е показател, който показва как клиентите на вашата компания се чувстват относно усилията, които трябва да положат при взаимодействието с вашия екип за обслужване на клиенти и намирането на решение на техния проблем. Благодарение на това можете да тествате ефективността на вашето обслужване на клиенти.
Как да изчислим оценката на клиентските усилия (CES)?
За да изчислите оценката на клиентските усилия (CES), изберете подходящия въпрос и го отправете към вашите клиенти. Това може да се направи напр. въз основа на въпросник. Най-лесният начин е, когато клиентите отговарят по скала от 1 до 10. След това разделяте сумата от отговорите им на броя анкетирани клиенти и получавате това съотношение.
Как да подобря оценката на клиентските усилия (CES)?
За да подобрите оценката на усилията на клиентите си (CES), съберете клиентите си в специално онлайн пространство. Благодарение на него те ще могат лесно да се свързват с обслужване на клиенти, както и с други клиенти и експерти. Втората идея е да създадете информационна база, която да ви помогне да решите проблемите на клиентите бързо и лесно. Третият (и най-важният) начин е ефективното обслужване на клиентите, което е възможно благодарение на подходящия софтуер.
След като сте се запознали с оценката на клиентските усилия (CES), може да разширите познанията си, като прочетете статията за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това ще ви помогне да разберете как клиентското обслужване влияе на общото удовлетворение на вашите клиенти. Освен това, научете как се оценява удовлетвореността на клиентите, за да подобрите услугите си. Тази информация е ключова за бизнеса ви и ще ви помогне да изградите по-силна връзка с клиентите си.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!