Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е уеб базирана форма на предоставяне на клиентско обслужване. Днес, това е много популярна форма за свързване с компаниите, по-популярна от посещаването на самата компания или обаждането по телефон. Онлайн поддръжката е част от управлението на взаимоотношенията с клиенти.
Най-голямото предимство на онлайн поддръжката е 24-часовото ежедневно обслужване на клиенти. Клиентите или посетителите на уебсайта могат лесно да се свържат с представителите на екипа за обслужване при появата на проблем или когато имат въпроси, касаещи продуктите или услугите на компанията.
Frequently Asked Questions
Какво е онлайн поддръжка?
Онлайн поддръжката е онлайн форма на осигуряване на обслужване на клиентите и помагане на клиентите в решаването на различни проблеми. Тя може да бъде внедрена, например, чрез имейл, в социалните медии или чата на живо. Тя ви помага да събирате отзиви от клиентите и спомага изграждането на взаимоотношения с тях.
Трябва ли да предлагате онлайн поддръжка?
Ако искате компанията ви да се наложи на пазара, трябва да осигурявате онлайн поддръжка. В момента клиентите са по-склонни да използват канали за онлайн поддръжка вместо да общуват по телефона. За да отговорите на очакванията им, е добре да им осигурите колкото можете повече канали за комуникация, и то онлайн.
Може ли LiveAgent да бъде използван за осигуряването на онлайн поддръжка?
Да, разбира се. LiveAgent е софтуер, който поддържа всички видове обслужване на клиенти. Благодарение на това можете да управлявате всичките си канали за връзка на едно място, например имейл, социални медии, видео чат и чат на живо. Продуктът ви предлага и създаването на база знания. Имате достъп до отчети и история на комуникацията, които ви помагат да предлагате ефективна онлайн поддръжка.
След като завършите статията за онлайн поддръжка, може да разгледате как искате да подобрите клиентското си обслужване. Там ще намерите полезни съвети и стратегии за подобряване на клиентските взаимоотношения.
Също така можете да се запознаете с безопасността на системата за клиентска поддръжка, където ще разберете как да защитите данните на вашите клиенти и да осигурите сигурна комуникация.
Ако искате да научите повече за софтуерната поддръжка, тази статия обяснява основните концепции и често задавани въпроси по темата.
И накрая, разгледайте Академията LiveAgent, която предлага образователни ресурси и курсове, които ще ви помогнат да развиете уменията си в клиентското обслужване.
Открийте как LiveAgent революционизира клиентското обслужване с многоканална поддръжка по имейл, чат на живо, телефон и социални мрежи като Facebook и Twitter. Лесна интеграция и интуитивно управление на оплаквания, VoIP и база данни на клиенти. Регистрирайте се безплатно и усетете разликата във вашето обслужване!