Какво е онлайн чатът на живо?
Онлайн чатът на живо е комуникацията между клиентите и представителите на клиентите в реално време чрез вграден онлайн чат.
Когато клиентите кликнат върху бутона за чат на уебсайта на компанията, могат да започнат с комуникацията. Чрез онлайн чата на живо, клиентските представители са в състояние да изпращат отговорите по- бързо и по- лесно. Бързата комуникация и мигновения достъп могат да увеличат клиентското удовлетворение.
Frequently Asked Questions
Какво означава онлайн чат на живо?
Онлайн чатът на живо е технология, която позволява на потребителите да взаимодействат с бизнесите в реално време с уиджет на уебсайта или вградена комуникация в приложението. Това позволява мигновен отговор на нуждите на клиента, поддържайки ги и предоставяйки им информация за услуги и продукти, предлагани от компанията.
Кои за задължителните характеристики на онлайн чата на живо?
Най- съществените характеристики на чата на живо са достъпността и бързия отговор на клиентската услуга. Чат прозорецът трябва да е достъпен на всяка страница на Вашата компания или страница с продукти. Функцията на чата на живо, които са особено полезни включват възможността за изпращане на снимки и файлове, позволяващи на клиента да опише проблема по- подробно. В допълнение към това, знанието на клиента е особено важно, както и неговите комуникационни способности.
Предоставя ли LiveAgent онлайн чат на живо?
LiveAgent предлага софтуер за безплатен чат на живо. Има едни от най- добрите уиджети на пазара, които Ви позволяват да отговорите много бързо. Можете да пригодите чата към Вашите нужди- като правилно конфигурирате и пригодите езика. В допълнение към това, предлага безплатна система за продажба на тикети с универсална входяща кутия, кол център и клиентски портал.
След като вече знаете какво е онлайн чат на живо, може би ще искате да се запознаете с предимствата на лайв чат софтуер. Той предлага незабавна връзка с клиентите и може да повиши тяхното удовлетворение. Ако сте в автомобилната индустрия, разгледайте как чат за автомобилната индустрия допълва телефонната и имейл поддръжка. Той предлага ключови функции като видео чат и шаблонни отговори. За повече информация относно организирането на работата, посетете страницата за бележки в Help Desk системата. Те са ценен ресурс, който може да оптимизира процесите на вашия екип.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!