Какво представляват оплакванията
Оплакването е съобщение или известие, в което клиентите изразяват своето недоволство. Това се случва, когато очакванията на клиентите не са изпълнени или те имат някакъв проблем с продукт или услуга.
Решение за тези клиенти е компенсация, подарък или обратна връзка. Оплакванията не са полезни за компанията, но от друга страна, това помага на представители на клиенти, мениджъри да предоставят по-добро обслужване.
Когато клиент публикува оплакване на стената на страницата ви във Facebook, то се проследява в LiveAgent и вие можете да отговорите на нея за момент.

Frequently Asked Questions
Какво представляват оплакванията?
Оплакванията на клиентите са несъответствие между това, което клиентите очакват и какъв продукт или услуга получават. Може да се счита, че това е неизпълнение на обещанието, дадено на клиента от марката. Оплакванията могат да се отнасят предимно до качеството на продукта.
Как клиентите могат да подават оплакват?
За да подадат оплакване, клиентите трябва да се свържат с клиентската служба. В зависимост от това кой канал или канали избира фирмата, този маршрут трябва да бъде избран като начин за подаване на оплаквания. Обикновено ще трябва да въведете номера на вашата поръчка.
Добро нещо ли са оплакванията на клиентите?
На пръв поглед оплакванията на клиентите не са нещо добро, но въпреки това от тях може да се извлече нещо полезно. Благодарение на оплакванията ние откриваме какво не работи, какво очакват клиентите, какви обещания не са изпълнени от марката. Освен това, когато оплакванията се разглеждат правилно, клиентите виждат, че се приемат сериозно. Мнението им е от значение.
След като сте прочели за оплакванията, може да искате да разгледате контролния списък за обработка на оплаквания от клиенти. Той ще ви помогне да разберете защо е важно да документирате оплакванията и как да предложите подходящи решения. Ако се интересувате от управление на оплаквания в социалните медии, вижте шаблоните за отговор на оплакване в социалните медии. Те предоставят ценни насоки за това как да взаимодействате с клиентите си онлайн и да подобрите обслужването.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!