Какво представляват отчетите?
Отчетите, наричани и анализи, ви дават цялостна представа за това какво се случва в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отче за служителя, отчет за отдела, отчет по тагове, отчет по време или дневник на одита. Всички отчети могат да бъдат експортирани под формата на csv файлове.
Научете повече за отчетите в LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за отчети?
Отчетите представляват събрана информация даваща ви представа за случващото се в профила ви в системата за клиентска поддръжка. Позволяват ви да прецените дали обслужването, което предлагате, е на необходимото ниво и дали има нужда от подобрения.
Как да генерирате отчети в LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, които можете да преглеждате в раздела "Отчети". Ако трябва да създадете документ, можете да го заредите с CSV разширение.
Какви видове отчети ви предлага LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отчет за служителя, отчет за отдела, отчет за производителността по тагове, отчет за производителността по време, отчет за производителността по канал и дневник на одита, по различни периоди от време (от един потребител до цяла година).
След като сте се запознали с отчетите, разгледайте как безплатният пробен период на LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви. Открийте опциите за показване на отчета на агент и какви графики можете да използвате.
Научете повече за отчетите по канали, за да разберете как да визуализирате данните си с различни диаграми. Тази функция ще ви помогне да получите по-добра представа за клиентските си канали.
Ако искате да подобрите работата на екипа си за обслужване на клиенти, разгледайте отчетите на екипа. Тези отчети ще ви покажат как да оптимизирате производителността и да анализирате ефективността.
За по-добро проследяване на действията в системата ви, научете как одитният дневник на LiveAgent автоматично записва важни събития. Тази функция ще ви осигури пълен контрол и прозрачност в управлението на клиентската поддръжка.
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!