Какво представляват отчетите?
Отчетите, наричани и анализи, ви дават цялостна представа за това какво се случва в профила ви. LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отче за служителя, отчет за отдела, отчет по тагове, отчет по време или дневник на одита. Всички отчети могат да бъдат експортирани под формата на csv файлове.
Научете повече за отчетите в LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Какво е определението за отчети?
Отчетите представляват събрана информация даваща ви представа за случващото се в профила ви в системата за клиентска поддръжка. Позволяват ви да прецените дали обслужването, което предлагате, е на необходимото ниво и дали има нужда от подобрения.
Как да генерирате отчети в LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, които можете да преглеждате в раздела "Отчети". Ако трябва да създадете документ, можете да го заредите с CSV разширение.
Какви видове отчети ви предлага LiveAgent?
LiveAgent предлага подробни отчети, включително пълен анализ, отчет за производителността, отчет за служителя, отчет за отдела, отчет за производителността по тагове, отчет за производителността по време, отчет за производителността по канал и дневник на одита, по различни периоди от време (от един потребител до цяла година).
След като сте се запознали с отчетите, разгледайте как безплатният пробен период на LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви. Открийте опциите за показване на отчета на агент и какви графики можете да използвате.
Научете повече за отчетите по канали, за да разберете как да визуализирате данните си с различни диаграми. Тази функция ще ви помогне да получите по-добра представа за клиентските си канали.
Ако искате да подобрите работата на екипа си за обслужване на клиенти, разгледайте отчетите на екипа. Тези отчети ще ви покажат как да оптимизирате производителността и да анализирате ефективността.
За по-добро проследяване на действията в системата ви, научете как одитният дневник на LiveAgent автоматично записва важни събития. Тази функция ще ви осигури пълен контрол и прозрачност в управлението на клиентската поддръжка.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"