Какво е решаване на проблем?
Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите.
Първата стъпка за отстраняването на неизправност е събирането на информация за проблема. След като имате достатъчно информация за да решите проблема, ще намерите подходящия начин да го решите. След като решите проблема, трябва да направите втора проверка за да се уверите, че проблема няма да се появи отново.
Успехът на изправянето на неизправности зависи, доколко е опитно лицето, което ги отстранява. Ако се свържете с много опитен персонал, Вашият въпрос ще бъде решен по- бързо, отколкото ако се свържете с неопитен.
Frequently Asked Questions
Какво е отстраняване на проблеми?
Отстраняването на неизправности е процес, в който трябва да откриете проблема и след това да го решите.
От какво зависи процеса за решаване на проблеми?
Процесът на отстраняване на неизправности зависи от природата на проблема, както и от информацията, която имате за него. Способностите и знанията на отговорното лице за решаването на дадени проблеми, определено ще има въздействие.
Активира ли LiveAgent решаването на проблема?
LiveAgent Ви позволява да решите проблемите двустранно - първо автоматизира работата на агентите при решаването на проблемите и второ, позволява на агентите ефективно да комуникират с агентите за да решат проблема.
След като сте научили повече за отстраняването на проблеми, може да се интересувате от темата за искате да подобрите клиентското си обслужване. Това може да ви помогне да разберете как да предоставите по-добро обслужване на вашите клиенти. Също така, може да разгледате статията за време за решаване, където ще научите колко важно е бързото решение на въпросите на клиентите. Ако искате да се запознаете с информацията за клиента, посетете страницата тикет/информация за клиента (CRM). Там ще откриете полезни съвети за управление и съхранение на клиентски данни. Накрая, не пропускайте да разгледате какво представлява помощният център. Това ще ви даде представа как да организирате и предоставите ефективна поддръжка на клиентите си.
Открийте как LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви чрез функцията за оценяване на служителите. Идентифицирайте и коригирайте негативни тенденции, като се възползвате от подробни отчети и обратна връзка в реално време. Започнете безплатен 14-дневен пробен период и подобрете удовлетвореността на клиентите си днес!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.