Какво е отворен тикет?
Когато обработвате оплакване към който и да е било офис за обслужване на клиенти, генерираният тикет по подразбиране е отворен тикет. Отвореният тикет основно предполага, че проблема на клиента все още не е решен.
Frequently Asked Questions
Какво е отворен тикет?
Отворен тикет е тикет генериран от системата, който още не е решен от екипа за обслужване на клиенти.
Колко дълго трябва да остане отворен един тикет?
Тикетът трябва да бъде отворен от три до пет дена максимум, преди да бъде затворен. Тогава крайният потребител може отново да взаимодейства по същия тикет.
Къде можете да намерите списък с отворените тикети в LiveAgent?
Можете да откриете списък с отворените тикети в LiveAgent в панела заедно със списъка на всички тикети.
След като научите повече за отворен тикет, може да разгледате статията за тикет за поддръжка. Тя ще ви помогне да разберете какво е тикет за поддръжка и как често задаваните въпроси могат да ви бъдат полезни.
Ако искате да разберете какво се случва с тикетите, които чакат отговор, посетете страницата за изчакващ тикет. Там ще намерите информация какво е “изчакващ” тикет и как да подобрите клиентското си обслужване.
За да получите информация за приключените случаи, вижте описанието на решен тикет. Разберете какво е решен тикет и как това знание може да бъде от полза за често задаваните въпроси.
За тези от вас, които се интересуват от техническите аспекти, страницата за система за управление на тикети с отворен код предлага подробности какво е това. Научете как тази система може да подпомогне подобряване на клиентското обслужване.