Какво е отворен тикет?
Когато обработвате оплакване към който и да е било офис за обслужване на клиенти, генерираният тикет по подразбиране е отворен тикет. Отвореният тикет основно предполага, че проблема на клиента все още не е решен.
Frequently Asked Questions
Какво е отворен тикет?
Отворен тикет е тикет генериран от системата, който още не е решен от екипа за обслужване на клиенти.
Колко дълго трябва да остане отворен един тикет?
Тикетът трябва да бъде отворен от три до пет дена максимум, преди да бъде затворен. Тогава крайният потребител може отново да взаимодейства по същия тикет.
Къде можете да намерите списък с отворените тикети в LiveAgent?
Можете да откриете списък с отворените тикети в LiveAgent в панела заедно със списъка на всички тикети.
След като научите повече за отворен тикет, може да разгледате статията за тикет за поддръжка. Тя ще ви помогне да разберете какво е тикет за поддръжка и как често задаваните въпроси могат да ви бъдат полезни.
Ако искате да разберете какво се случва с тикетите, които чакат отговор, посетете страницата за изчакващ тикет. Там ще намерите информация какво е “изчакващ” тикет и как да подобрите клиентското си обслужване.
За да получите информация за приключените случаи, вижте описанието на решен тикет. Разберете какво е решен тикет и как това знание може да бъде от полза за често задаваните въпроси.
За тези от вас, които се интересуват от техническите аспекти, страницата за система за управление на тикети с отворен код предлага подробности какво е това. Научете как тази система може да подпомогне подобряване на клиентското обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!