What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
След като разгледахте страницата за панела на агента, може да искате да научите повече за интерфейса на агент. Тази статия ще ви покаже какво можете да правите с интерфейса на агента и какви доклади можете да създавате.
Също така, ако се интересувате от подобряване на клиентското си обслужване, разгледайте как управлението на сметки може да ви помогне. Ще откриете полезни интеграции и безплатен пробен период, който да изпробвате.
И накрая, ако търсите начини да оптимизирате комуникацията с клиентите, разгледайте live чата за корпорации. Научете какви функции предлага и как да го интегрирате в своята стратегия за обслужване на клиенти.
Анкета за клиентско обслужване
Научете как анкетите за клиентско обслужване могат да подобрят удовлетвореността на клиентите и качеството на вашите услуги. Открийте различните видове анкети и методи за тяхното разпространение. Регистрирайте се безплатно в LiveAgent и започнете да събирате ценна обратна връзка от вашите клиенти още днес!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.