Какво е pathfinder?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към настоящия ви софтуер за подобряване обслужването на клиентите. Приложението ви позволява да проследявате активността на крайните потребители 30 минути преди и след като са изпратили тикет към системата. Ясната представа за това с какво се е занимавал клиентът в момента на възникване на проблема може да бъде изключително полезно за сътрудника от екипа ви, занимаващ се с решаването на казуса на клиента.
Frequently Asked Questions
Какво е pathfinder?
Приложението Pathfinder е опция позволяваща ви до проследявате активността на крайните потребители 30 минути преди и след изпращането на тикет към системата. Благодарение на приложението имате представа с какво се е занимавал клиентът в момента на възникване на проблема, което може да бъде изключително полезно за сътрудника, занимаващ се с решаването на проблема.
Как можете да използвате pathfinder?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към настоящия ви софтуер. Благодарение на него можете да откриете какви стъпки е предприел клиентът, а това може да помогне за откриването на причината за проблема, както и да узнаете какво е направил клиентът, което в крайна сметка се е оказало неефективно за решаването на проблема.
Можете ли да интегрирате приложението pathfinder към акаунта си в LiveAgent?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към системата на LiveAgent. По този начин ще можете да подобрите обслужването на клиентите си.
След като се запознаете с основите на pathfinder, е добре да проучите как искате да подобрите клиентското си обслужване. Това ще ви даде полезни съвети и насоки за усъвършенстване на вашето клиентско обслужване.
Ако искате да подобрите управлението на комуникациите с клиенти, разгледайте как софтуерът за управление на комуникациите с клиенти може да ви помогне. Тази статия ще ви покаже защо е важно да използвате иновативни решения за ефективна клиентска комуникация.
И накрая, ако търсите най-добрите инструменти за управление на клиентското изживяване, не пропускайте да се запознаете с най-добрия софтуер за управление на клиентското изживяване за 2023. Тук ще откриете кои софтуери предлагат най-полезните функции и как могат да подобрят вашето обслужване.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"