Какво е персонализиран статус?
Отворен, разрешен, нов, затворен… Това са състояния на тикети по подразбиране, които отразяват етап на разрешаване на тикети. Тези статуси са видими за клиенти и представители на клиентите. Компаниите не са еднакви и имат различни процеси. Така че в някои случаи компаниите се нуждаят от специален статус на тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е персонализиран статус?
Персонализираният статус е специално създаден статус, който точно отразява състоянието на вашия тикет. То ви позволява точно да се впишете в процеса на обслужване на клиенти в дадена компания. Стандартните състояния са отворени, разрешени, нови, затворени.
Как да проверя персонализирания статус?
Проверявате потребителския статус по същия начин, както стандартните статуси. Те са достъпни за отделни тикети в панела на агента в LiveAgent.
Мога ли да редактирам персонализиран статус в LiveAgent?
Можете да редактирате персонализирания статус в панела в LiveAgent, ако имате подходящите разрешения. Това е същото като редактирането на стандартен статус в LiveAgent.
След като разберете какво е персонализиран статус, може да се заинтересувате от това как да подобрите работата с клиентите чрез тикет/информация за клиента. Тази статия ще ви покаже как да съхранявате и управлявате информация за вашите клиенти ефективно.
Ако искате да разберете какво представлява интеграцията за управление на сметките, тази статия е за вас. Тя ще ви даде представа как да оптимизирате процесите си за управление на сметките.
За да научите повече за застъпничеството за клиенти, прочетете нашата статия по темата. Ще откриете как застъпничеството може да подобри клиентското преживяване и как да го управлявате ефективно.
Интересувате се от това как онлайн комуникацията може да подобри обслужването на клиентите ви? Прочетете за онлайн чата и открийте как може да бъде полезен за вашата организация.
Ако желаете да предложите по-бърза и ефективна комуникация с клиентите си, разгледайте нашата статия за поддръжка чрез чат. Тя ще ви покаже как да използвате чат услугите за подобряване на клиентското обслужване.
Персонализирани отговори по имейл
Персонализирани отговори по имейл от LiveAgent подобряват клиентския опит, като ви позволяват да променяте имейл адресите според нуждите си и да използвате своето име вместо името на компанията. Тази функция повишава доверието на клиентите и прави комуникацията по-приятелска. Опитайте безплатно и вижте как персонализирането може да подобри вашата комуникация с клиентите!