Какво е помощен център?
Помощният център ( познат също като база знания/клиентски портал) е уебсайт с фирмен дизайн, , който помага на клиентите при проблемите с които се сблъскват.
Когато клиент има проблем с продукт или услуга, той/тя посещава помощния център, който има панел за най- често задавани въпроси. Повечето от проблемите, с които се сблъскват клиентите се решават и се дава отговор как да се оправи даден проблем. Очевидно, някои клиенти може да имат различни проблеми, на които не могат да открият отговори в помощния център. В този случай, те се обаждат на клиентското обслужване. Помощният център има също така панели за информация за контакт, статии и проблеми, с които са се сблъскали и формуляри за обратна връзка.
Научете повече за клиентския портал на LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за помощен център?
Хелп центърът е обикновено уебсайт, който позволява на клиентите да открият отговори на техните въпроси. В зависимост от компанията, тя може да включва база знания, формуляр за докладване на проблем, чат за обслужване на живо, ръководства на потребителя и статии.
Каква е ролята на помощния център?
Ролята на хелп деска е да предоставя отговори на клиентите, които се нуждаят от обслужване. Това може да са проблеми с продукт или услуга, търсене на обширни оперативни инструкции. Клиентите може да искат да докладват за бъгване или да се оплачат за предоставена услуга, както и да научат повече за отделните продукти, което ще им помогне да се грижат за тях .
Предоставя ли LiveAgent помощен център?
LiveAgent предоставя помощен център. Той е вграден в LiveAgent и е изключително лесен за употреба. Когато се създавате акаунт, има ръководство с инструкции, което ще Ви насочи към дейностите на помощния центъра. Като кликнете върху базата знания, можете лесно да започнете да създавате. Имате опция да добавяте категории, статии, най- често задавани въпроси или форум.
Ако искате да научите защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent, можете да разгледате нашата статия за софтуерна поддръжка. Тя ще ви даде допълнителна информация за това как услугите ни могат да подобрят вашето клиентско обслужване.
За тези, които търсят алтернатива на Birdeye, нашата статия ще ви покаже защо LiveAgent е най-добрият избор. Открийте как можете да осигурите безупречно обслужване на клиентите си с мощния набор от инструменти, който предлагаме.
Интересувате се от клиентско обслужване в социални медии? Нашата статия ще ви даде съвети и практики, които ще ви помогнат да подобрите взаимодействието си с клиентите в социалните мрежи. Научете как да използвате интеграциите на LiveAgent за по-добро управление на социалните медии.
Ако искате да разберете повече за конференции за обслужване на клиенти, нашата статия ще ви покаже важността на тези събития. Открийте как те могат да повлияят положително на вашето бизнес образование и развитие.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"