Кой е посланик на марката?
Един от начините да привлечете редовни клиенти е като наемете хора, които да бъдат посланици на марката. Тези хора или клиенти говорят позитивно и привлекателно за марка или продукт. Те препоръчват продукт или услуга на други хора. Посланик на марката може да бъде известен човек или някой с широки познания за марката. Те вярват в продукта или услугата, която промотират и рекламират от уста на уста. Това е перфектен начин да създадете връзки с клиентите, които са от изключителна важност.
След като научихте какво е Посланик на марката, може да се интересувате от това как LiveAgent помага на различни индустрии да подобрят своето клиентско обслужване. Разгледайте как LiveAgent се използва в здравеопазването, за да предоставя отлично обслужване на пациентите. Ако искате да научите как да използвате шаблони за имейли за ново споменаване на бранда, посетете страницата с имейл шаблони. Това ще ви помогне да информирате клиентите си ефективно и да изградите по-силна връзка с тях.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!