Какво означава преназначение?
Тикетите могат да бъдат преназначавани (прехвърляни) от един служител към друг по време на жизнения им цикъл. Причините за това могат да бъдат различни, например липса на достатъчно опит на дадения служител в определена сфера, молба от клиента за обслужване от друг служител, заетост на служителя в момента и много други.
Преназначението на тикетите не се препоръчва, тъй като може да отнеме доста време на служителите. Освен това на клиентите може да не им хареса да бъдат прехвърляни между служителите в случаите на няколко преназначения на тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за преназначение?
Преназначението е прехвърлянето на един тикет от един служител към друг по време на жизнения цикъл на тикета. Това може да се дължи, например, на липсата на достатъчно познания или опит на даден служител в определена сфера, на заетостта на служителя или на искане за смяна на служителите.
Какви са предимствата от използването на опцията за преназначение?
Предимството е, че клиентът може да получи бърз отговор на въпрос, който го притеснява. Въпреки това не трябва да преназначавате един тикет много пъти, тъй като това може да разочарова клиентите и да бъде неприятно за самите служители.
Можете ли да използвате опцията за преназначение в LiveAgent?
Можете да използвате опцията да преназначение в LiveAgent. Можете лесно да прехвърляте тикетите от един служител към друг.
Ако сте се запознали с понятието "преназначение", може да се интересувате да научите повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това е ключов аспект, който влияе на успешното преназначаване и повишава качеството на клиентското обслужване.
След като разберете основите на преназначението, ще бъде полезно да разгледате как се извършва пренасочването на имейли. Тази функция е от съществено значение за ефективното управление на комуникацията с клиентите.
Ако искате да разширите знанията си за процесите в обслужването, препоръчваме да разгледате и съпроводеното прехвърляне на обаждане. Това осигурява безпроблемно преминаване на разговорите между агентите, което подобрява цялостното клиентско преживяване.
За да разберете как агентите могат да работят по-ефективно, разгледайте интерфейса на агент. Той предлага множество инструменти и възможности за оптимизация на работния процес.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.