Какво означава преназначение?
Тикетите могат да бъдат преназначавани (прехвърляни) от един служител към друг по време на жизнения им цикъл. Причините за това могат да бъдат различни, например липса на достатъчно опит на дадения служител в определена сфера, молба от клиента за обслужване от друг служител, заетост на служителя в момента и много други.
Преназначението на тикетите не се препоръчва, тъй като може да отнеме доста време на служителите. Освен това на клиентите може да не им хареса да бъдат прехвърляни между служителите в случаите на няколко преназначения на тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за преназначение?
Преназначението е прехвърлянето на един тикет от един служител към друг по време на жизнения цикъл на тикета. Това може да се дължи, например, на липсата на достатъчно познания или опит на даден служител в определена сфера, на заетостта на служителя или на искане за смяна на служителите.
Какви са предимствата от използването на опцията за преназначение?
Предимството е, че клиентът може да получи бърз отговор на въпрос, който го притеснява. Въпреки това не трябва да преназначавате един тикет много пъти, тъй като това може да разочарова клиентите и да бъде неприятно за самите служители.
Можете ли да използвате опцията за преназначение в LiveAgent?
Можете да използвате опцията да преназначение в LiveAgent. Можете лесно да прехвърляте тикетите от един служител към друг.
Ако сте се запознали с понятието "преназначение", може да се интересувате да научите повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Това е ключов аспект, който влияе на успешното преназначаване и повишава качеството на клиентското обслужване.
След като разберете основите на преназначението, ще бъде полезно да разгледате как се извършва пренасочването на имейли. Тази функция е от съществено значение за ефективното управление на комуникацията с клиентите.
Ако искате да разширите знанията си за процесите в обслужването, препоръчваме да разгледате и съпроводеното прехвърляне на обаждане. Това осигурява безпроблемно преминаване на разговорите между агентите, което подобрява цялостното клиентско преживяване.
За да разберете как агентите могат да работят по-ефективно, разгледайте интерфейса на агент. Той предлага множество инструменти и възможности за оптимизация на работния процес.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!