Какво представлява един преустановен тикет?
Liveagent може да разпознава приличащите на СПАМ съобщения по електронната поща. В някои Help Desk системи тези тикети се наричат преустановени. А за нас в LiveAgent те просто са СПАМ. Когато един тикет бъде маркиран като СПАМ, той не отива в опашката от тикети “чакащи обработка”, а бива отделен от тях. Ако решите, че въпросният тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите, чакащи обработка, тикети.
СПАМ филтрите в системата на LiveAgent могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно, в зависимост от вашите предпочитания и условията, които искате да зададете като ключови думи в заглавието или тялото на имейл съобщението.
Frequently Asked Questions
Какво е определението за преустановен тикет?
Един тикет е преустановен, когато изчаква последващо разглеждане и анализ. Най-често става въпрос за съобщения наподобяващи СПАМ. Тези съобщения не отиват в графата "за обработване", а биват отделяни като СПАМ.
Как един тикет може да бъде поставен в графата "преустановени"?
Тикетите могат да бъдат преглеждани, филтрирани като СПАМ и преустановени автоматично или ръчно. Това става в зависимост от зададените от вас условия като ключови думи в заглавието или тялото на съобщенията по електронната поща.
Може ли да поставяте тикети в графата "преустановени" в системата на LiveAgent?
Ние в LiveAgent наричаме преустановените тикети просто СПАМ. Ако решите, че даден тикет не е СПАМ, можете да махнете отметката му и да го добавите към останалите тикети, чакащи обработване. СПАМ филтрите могат да бъдат настройвани автоматично или ръчно в зависимост от зададените от вас условия (като ключови думи в заглавието, тялото на имейл съобщението).
След като сте научили какво представлява един преустановен тикет, може да се запознаете с процеса на отклоняване на тикетите. Това е полезна техника за управление на запитванията на клиентите. Освен това, ако искате да подобрите клиентското си обслужване, може да разгледате нашата алтернатива на Birdeye. Там ще откриете как LiveAgent може да ви помогне да обслужвате безупречно клиентите си. Ако имате нужда от съвети за имейл комуникация, разгледайте как да прекратите имейл. Това може да бъде ключов елемент в професионалното обслужване на клиенти. Накрая, ако се сблъсквате с откази, нашите шаблони за имейл съобщения за откази могат да ви помогнат да поддържате добри отношения с клиентите дори в тези ситуации.