Какво е приложение за телефонна централа?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Приложението за телефонна цетрала е вид приложение за клиентско обслужване и предоставя на клиентите достъп до обслужване чрез телефонно обаждане до телефонна централа. То повишава ефективността на екипа за клиентско обслужване и клиентското удовлетворение.
Frequently Asked Questions
What is a call center app?
The call center application is one of the types of applications supporting customer service. Thanks to it, the efficiency of the customer service team increases, and thus also its satisfaction. All connection processes are automated.
What are the must-have features of a call center app?
There are several necessary functions of a call center application. These include recording of calls - thanks to such a feature, you’re given the possibility to archive requests and return to them when it’s necessary. You have also interactive voice response features at your disposal, where you can set up some IVR trees and menus for better customer service over the phone. Call forwarding (routing) is also helpful, especially if you need to handle a solid volume of calls, since clients can be matched to agents in the right way. What’s more to require, then? Automatic call distribution that reduced the client’s waiting time and redirects calls to the right agent, 24/7 call monitoring and live call forwarding, external integrations (e.g. with CRM to boost sales and keep it on track) and detailed analysis in the form of reports are also sought after.
How to connect a call center app to a help desk in LiveAgent?
LiveAgent has a built-in call center. Thanks to this combination, both configuration and use are easy. If you have already created an account you will find a setup option in the dashboard. Connect your devices, add phone numbers and also add a call center button on your website. It will take you a few minutes.
След като се запознаете с приложението за телефонна централа, може да искате да научите как да подобрите клиентското си обслужване. Открийте предимствата на безплатния софтуер за кол център и как той може да бъде полезен за вашия бизнес.
Ако се интересувате от ефективното управление на кол център, разгледайте нашия контролен списък за проверка на кол-центъра. Той ще ви помогне да подобрите процесите и процедурите в центъра си за обаждания.
И накрая, ако търсите най-добрия софтуер за контактен център, посетете нашата страница за софтуер за контактен център. Тук ще откриете как да свържете вашия бизнес с клиентите по-бързо и ефективно.
Варианти за телефонна централа за продажби и обслужване
Сравнете най-добрите софтуери за телефонна централа за 2024 с LiveAgent – без такса за включване, без кредитна карта и с клиентско обслужване 24/7. Започнете безплатен тестов период и открийте богат набор от интеграции и функции, които ще ви помогнат да спестите пари и да подобрите бизнес процесите си. Изберете най-доброто решение за вашия бизнес!
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.