Какво са прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е мярка за това дали тикетът може да получи положителен или отрицателен рейтинг на удовлетвореност, базиран на система за предсказване, изградена за конкретни акаунти, използваща минали статистически данни за обслужване на клиенти и удовлетвореност.
Frequently Asked Questions
Как определяте прогнозни оценки за удовлетвореността?
Прогнозни оценки за удовлетвореността е индикатор, който определя кои функции могат да направят клиента ви доволен. Оценява дали тикетът може да получи добър или лош рейтинг на удовлетвореност. Той служи като система за ранно предупреждение. Благодарение на това разберете по-рано за дадена ситуация и можете да я предотвратите и да гарантирате удовлетвореност на клиентите.
Как се изчисляват прогнозни оценки за удовлетвореността?
За да се изчислят прогнозните оценки за удовлетвореността е необходим специфичен, статистически значим брой оценки в определен момент. Те трябва да вземат предвид всички оценки - както добри, така и лоши. При изчислението се вземат предвид: времевите показатели, напр. първо време за реакция или време за пълно решение, текст на доклада, индикатори за натоварване, напр. брой отговори, повторно отваряне и преразпределени тикети.
LiveAgent предоставя ли прогнозни оценки за удовлетвореността?
LiveAgent предоставя прогнозни оценки за удовлетвореността. Това е много важен показател в обслужването на клиентите, който определено улеснява работата и провеждането на ефективни дейности.
Ако сте се интересували от темата за прогнозните оценки за удовлетвореността, следващата стъпка може да бъде разглеждане на как се измерва удовлетвореността на клиентите от обслужването. Там ще намерите информация как да подобрите удовлетвореността и какви инструменти могат да бъдат използвани за това.
За да разберете как да подобрите клиентското си обслужване, можете да разгледате историята на успеха на WebSupport. Тя предлага практически съвети за измерване и подобрение на клиентската удовлетвореност.
Ако се интересувате от разликите между клиентска услуга и клиентско обслужване, друга полезна статия обяснява как те се допълват и какви роли играят. Ще научите и как да осигурите най-доброто обслужване за вашите клиенти.
Не на последно място, разгледайте предимствата на автоматизираното обслужване на клиенти. Това може да бъде полезен инструмент за ефективно управление на клиентски запитвания и подобрение на процесите в обслужването.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"