Какво е Progressive dialer?
Автоматичното набиране тип Progressive dialer се използва широко в изходящите контактни центрове. Progressive dialer е техника за автоматично набиране, която автоматизира процеса по извършване на изходящи обаждания, така че служителите да не набират ръчно всеки номер от списъка с контакти. Този тип автоматично набиране се счита за междинното между ръчното набиране и автоматичното набиране тип Predictive dialer.
Основната разлика между Progressive dialer и Predictive dial е това, че системите тип Progressive dialer изчакват сътрудника да приключи текущото си обаждане преди да набере следващия номер. Освен това, набира само един номер на всеки свободен сътрудник. Например, ако има 10 свободни сътрудници, автоматичното набиране инициира 10 обаждания. В режим Progressive dialer системата анализира данните за обажданията като например дела на свързаните обаждания и дела на пропуснатите, за да вземе решение по колко обаждания да инициира.
В комбинация с детекцията на телефонни секретари и възможността му да отчита сигналите заето и разпаднали се връзки, автоматичното набиране тип Progressive dialer гарантира, че сътрудниците биват свързвани само когато на линията има реален човек. Тъй като сътрудниците са свободни да вземат обаждането веднага щом някой вдигне, се елиминират пропуснатите обаждания. От друга страна, използването на Progressive dialer може да увеличи времето на бездействие, което означава по-ниска продуктивност в сравнение с автоматичното набиране тип power dialers и predictive dialers.
Автоматичното набиране тип Progressive dialer може да се използва в множество отрасли за различни цели, включително изходящи обаждания, телемаркетинг, връзки, последващи обаждания към клиентите и т.н. Тъй като скоростта на набиране на Progressive dialer е по-ниска от тази на Predictive dialer, се счита за по-неефективен режим на автоматично набиране и не се препоръчва когато сътрудниците трябва да прозвънят стотици или хиляди контакти.
Предимства на автоматичното набиране тип Progressive dialer
По-висока ефективност на сътрудниците
Тъй като автоматичното набиране може да набира номера автоматично и да филтрира сигналите заето, телефонните секретари и разпадналите се връзки, служителите не губят време в ръчно набиране и провалени обаждания.
По-малко затворени обаждания
Тъй като автоматичното набиране тип Progressive dialer гарантира, че има свободен сътрудник, то намалява времето за чакане и в резултат изтървате по-малко обаждания в сравнение с набирането тип Predictive dialer.
Достигане на целите
По-малкият процент пропуснати обаждания означава по-висок дял свързани обаждания и повече време на телефона за служителите, което може да довете до по-висока степен на достигане на целите (продажби, събрани пари и т. н.) и по-висока удовлетвореност на клиентите.
Start your 30-day free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Как работи автоматичното набиране тип Progressive dialer?
Автоматичното набиране тип Progressive dialer набира телефонни номера от базата данни и свързва обажданията със сътрудниците само когато се свърже с човек, пропускайки сигналите заето, телефонните секретари и номерата, с които не може да се осъществи връзка. В режим на изходящо набиране тип Progressive dialer системата чака служителят да завърши текущото обаждане и само тогава набира следващия номер (и набира само един номер на всеки служител).
Кога се използва Progressive dialer вместо Predictive dialer в софтуера за контактен център?
Автоматичното набиране тип Predictive dialer е отлично решение за големи екипи, правещи изходящи обаждания и проактивни кампании с изходящи обаждания за телемаркетинг, продажби, пазарни проучвания и събирания на вземания, докато автоматничното набиране тип Progressive dialer може би е по-добър вариант за малки и средни по размер екипи с по-малко служители, които да се справят с обема обаждания от Predictive dialer. Progressive dialer също така е подходящ за изходящи обаждания към бизнеси, защото този тип обаждания обикновено по-често се свързват, защото по-малко хора затварят и процентът на вдигнатите обаждания е по-голям (над 80%).
Мога ли да използвам Progressive dialer с LiveAgent?
Въпреки че софтуерът за телефонна централа на LiveAgent предлага възможности както за входящи, така и за изходящи обаждания, в момента не предлагаме опцията Progressive dialer. Вместо това, уеб базираната му версия предлага възможност да наберете всеки номер от интернет. С опцията "кликни, за да се обадиш" сътрудниците могат да започнат изходящо обаждане директно през таблото на LiveAgent докато разглеждат уебсайтовете на потенциални клиенти.
След като научите всичко за това какво е progressive dialer, може би ще искате да се запознаете с предимствата на автоматичното набиране от този тип. Това ще ви помогне да разберете как може да се постигне по-висока ефективност на сътрудниците и да се намалят затворените обаждания. Ако целите ви включват подобряване на клиентското обслужване, разгледайте нашите съвети за достигане на тези цели. Чрез тях ще научите как да оптимизирате процесите за по-добри резултати.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!