Какво представлява проследяването на тикети?
Често искате да проследите докъде е стигнало обработването на даден тикет, дори когато е възложен на определен служител или отдел. Това може да се случи по редица причини например ако тикетът е бил създаден от VIP клиент, тикетът е бил обработен от нов служител или ако просто искате да упражните контрол.

Frequently Asked Questions
Какво означава проследяването на тикети?
Проследяващият тикетите е лице, което следи прогреса в обработването на определен тикет, но не отговаря за него. Получава известия, когато настъпи промяна като получаване/изпращане на отговор по тикета или когото статусът му се промени.
Защо трябва да използвате проследяването на тикети?
Проследяването на тикети е изключително ценно в редица ситуации, например ако тикетът е бил създаден от VIP клиент, ако искате да проверите дали новите ви служители се справят добре с обработването на тикетите или просто искате да упражните контрол над определен тикет.
Предоставя ли LiveAgent опция за следене на тикети?
Системата на LiveAgent ви предоставя опция за проследяване на тикети. Определен тикет може да бъде свързан към даден специалист или цял отдел.
След като сте се запознали с проследяването на тикети, може би ще искате да разберете повече за тикетите и информацията за клиента. Там ще научите как съхранението на информация за клиента може да подобри обслужването ви. Интересувате ли се от това как работят телефонните тикети? Тази статия ще ви даде ясна представа за тяхната роля във вашата система за клиентско обслужване. Ако искате да научите какво е система за управление на тикети с отворен код, тази статия ще ви предостави цялата необходима информация. Накрая, ако се интересувате от ползите и функциите на системата за управление на тикети, тази статия ще ви помогне да разберете защо е толкова важна за вашия бизнес.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!