Какво е работно време?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Работното време са часовете, в които екипа за клиентско обслужване на бизнеса обикновено работи. Фирмите определят времето, в което клиентите им могат да комуникират с обслужващия екип. Времето за отговор зависи от работното време. В крайна сметка, никой не иска клиентите му да чакат за отговор през help desk-а, когато е зает, спи или е на почивка.
Различно работно време може да бъде избрано за различните отдели. Това е полезно когато сътрудниците работят по различно време или в различни часови зони. Например, екипът за поддръжка на компанията е на разположение 24 часа. Следователно, работниците ще са отговорни само за обажданията по време на тяхната смяна.
What are the normal business hours?
Нормалното работно време обикновено е от 8 до 18 часа. Обичайно е от понеделник до петък. Това важи за всички дни, освен официалните празници.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 часа означава 2 работни дни. Работните дни обикновено са от понеделник до петък, когато повечето бизнеси работят.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Help desk ticket systems help your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.
Например, можете да получавате всички запитвания от имейл, лайв чат, телефонни обаждания и социални медии в една Универсална входяща кутия. Настройте и автоматизирайте вашия LiveAgent и постигнете максимална производителност на клиентското си обслужване!
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Отделът за клиентско обслужване обикновено работи на смени. Трудно е да осигурите услуга 24/7, освен ако компанията може да си позволи да отдели ресурси да наеме повече служители.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent също предлага функционалност Бъдещо работно време. Тази функция ви позволява да задавате работното си време в софтуера. Това може да помогне на екипа ви за клиентско обслужване да подготви работните си смени. Също така позволява да се създадат реалистични очаквания в клиентите.
Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Други ползи от софтуера за клиентско обслужване
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What does a term business hours mean?
Business hours are the hours of the day when activities are usually conducted. Standard working hours vary by country. In many countries it is usually a period of time between 9:00 am and 5:00 pm (also called 9-5).
How to set business hours in LiveAgent?
To set working hours in LiveAgent, go to ‘Configuration’, then select the ‘Automation’ tab and then ‘SLA’. In the next step you click ‘Create level’. At this point, you can turn on and set the working hours by selecting ‘Times are defined in subsequent working hours’. then you select a time zone, set working hours for each day of the week and ‘exclude holidays’ in which your company does not work.
What business hours should you set?
The working hours you choose should depend on the type of your business. When setting working hours, think about your target group - at what times they will want to buy your services. But the most important thing is to include and adhere to the opening hours in all the media in which you communicate.
След като се запознаете с работното време, може да се интересувате от това как клиентското обслужване софтуер може да помогне да управлявате бизнеса си 24/7. Освен това, разберете как да настроите работно време в LiveAgent, за да осигурите дълготрайни взаимоотношения с клиентите.