Какво е решен тикет?
Един тикет се счита за решен, когато клиентът или служителят натисне бутона “Реши”. Тикетът може да бъде решен автоматично от правило или след определен период на липса на активност.
Решеният тикет обикновено е последният етап от жизнения цикъл на тикета. Ако тикетът бъде решен, той може да бъде отворен отново в зависимост от ситуацията.
Frequently Asked Questions
Какво е решен тикет?
Решен тикет е тикет изпратен от клиент, който вече е решен. Това е предпоследният етап от жизнения цикъл на тикета. След това тикетът бива приключенs.
Кой може да решава тикети в LiveAgent?
В LiveAgent всеки служител може да обработва тикети. Ако служителят е с най-ниски права в системата, той може да обработва само своите тикети, докато администраторът или собственикът имат достъп до всички тикети.
Къде можете да откриете решените тикети в LiveAgent?
Решените тикети могат да бъдат открити н раздела Тикети в панела на LiveAgent. Тук можете да откриете всички отчети независимо от статуса на тикетите.
Ако искате да научите повече за това какво представлява решен тикет, посетете страницата ни с описание. Там ще намерите подробна информация и често задавани въпроси, които ще ви помогнат да разберете по-добре процеса. Също така, ако се интересувате от това какво представлява помощен център, разгледайте нашето обяснение. То ще ви даде ясна представа за функциите и предимствата на помощния център за подобряване на клиентското обслужване.