Какво е SAML?
Saml (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Можете да използвате външен доставчик на самоличност за идентифициране на потребителите и предаване на информацията за самоличност на доставчика на услуги под формата на цифрово подписан XML документ.
Frequently Asked Questions
Какво е SAML?
SAML (англ. Security Assertion Markup Language – език за маркиране на твърдения за сигурност) е отворен XML стандарт. Използва се за обмен на данни за осъществяване на идентификация между доставчика на услугата и доставчика на самоличност (IdP – англ. identity provider). Външният доставчик на самоличност позволява потребителите да бъдат идентифицирани, както и позволява обмяната на информация за самоличността на доставчика на услугата.
Защо трябва да внедрите SAML?
SAML си струва да бъде внедрен, тъй като улеснява процесите на идентификация и оторизиране за потребители, доставчици на самоличност и доставчици на услуги. Това решение позволява на доставчика на самоличност и доставчика на услуги да съществуват независимо един от друг. Това централизира управлението на потребителите и осигурява достъп до SaaS продукти.
Дали LiveAgent предлага SAML?
LiveAgenвсе още не предлага SAML. Планираме да го въведем в бъдеще. Това ще позволи на доставчика на самоличност и този на услуги да съществуват независимо един от друг. Управлението на потребителите се централизира и е възможен достъп до SaaS продукти.
След като научите какво е SAML, можете да разгледате как споразуменията за ниво на обслужване (SLA) могат да подобрят вашето клиентско обслужване. Те осигуряват яснота и стандарти за обслужването, което вашите клиенти ще получат.
Ако искате да подобрите ефективността при решаване на клиентски проблеми, разгледайте нашите шаблони за инциденти. Те ще ви помогнат да направите клиентите си по-щастливи и удовлетворени.
Научете повече за разпространението на чат и как то може да оптимизира вашата комуникация с клиентите. Тази функция предлага различни опции за маршрутизиране на чатовете, за да осигури надеждно и бързо обслужване.
Запознайте се с ползите от съхранението на информация за клиента, за да предоставите персонализирано обслужване всеки път. Това ще ви помогне да преглеждате предишни тикети и да създавате бележки за по-добро разбиране на нуждите на клиентите.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"