Какво е sandbox?
Sandbox е вътрешен акаунт на LiveAgent, който обикновено се инсталира като 14-дневен пробен период. Някои клиенти могат да поискат удължаване, ако имат нужда от допълнителни тестове. В повечето случаи 14-дневният пробен период е достатъчен .
Frequently Asked Questions
Каква е дефиницията за sandbox?
Sandbox е акаунт за вътрешна употреба. Той ви позволява да извършвате оперативни тестове и да проверявате нови функции преди публичното им внедряване. Това решение помага да се идентифицират потенциални проблеми, както и да се демонстрират действия на други хора от екипа.
LiveAgent предоставя ли sandbox?
LiveAgent предлага sandbox. Обикновено се инсталира като 14-дневна пробна версия. Позволява ви да проверите дали всичко работи по начина, по който искате да работи.
Можете ли да удължите периода за ползване на sandbox в LiveAgent
Ако 14-дневната пробна версия не ви е достатъчна, можете да заявите удължаване и да продължите с необходимите тестове. В повечето случаи обаче 14-дневният период е достатъчен.
Ако искате да подобрите клиентското си обслужване, разгледайте какво представлява поддръжка чрез чат. Този тип поддръжка може да ви помогне да бъдете по-ефективни и да отговорите на нуждите на вашите клиенти по-бързо.
За повече информация относно най-добрите решения за лайв чат софтуер през 2024, посетете страницата за лайв чат софтуер. Там ще научите как да постигнете нови нива на клиентска удовлетвореност с правилния инструмент.
Не пропускайте и статията, в която LiveAgent е признат за най-добре оценения достъпен софтуер за обслужване на клиенти от GetApp. Открийте защо LiveAgent се отличава като най-добрия избор за вашия бизнес.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!