Какво е съпроводено прехвърляне на обаждане?
В телекомуникационната терминология, съпроводено прехвърляне на обаждане означава, че обаждането може да бъде прехвърлено към друг потребител, който може да го приеме. В LiveAgent, съпроводеното прехвърляне изчаква докато бъде прието, отказано или просто не бъде вдигнато. След това обаждането се пренасочва към втори сътрудник.
След като се запознаете със съпроводеното прехвърляне на обаждане, може би ще искате да научите повече за прехвърляне от Freshdesk. Открийте как можете да мигрирате от Freshdesk и какви са предимствата от това да използвате LiveAgent за вашето клиентско обслужване.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!