Какво са смарт правила?
Смарт правила са синоним на това, което наричаме Правила в LiveAgent. Правилата ви помагат да автоматизирате работния си процес, да намалите натоварването и да осигурите по-висока ефективност. Правилата се задействат, когато настъпят определени условия. Всяко правило се състои от условие и действие.
Научете повече за Правилата в LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво са смарт правила?
Смарт политиките, или по друг начин известни като правила, помагат да автоматизирате работния си процес, да намалите натоварването и да увеличите производителността на агента. Те се състоят от специфични условия и действия. Те се задействат от конкретно действие.
Как можете да използвате смарт правила?
Смарт правила могат да се използват, например, когато тикетът се създава от имейл, състоянието на тикета се промени, тикетът се определи като спам, тикетът се предава от един агент на друг, агентът преценява дали таговете за тикета са променени.
LiveAgent предоставя ли смарт правила?
Смарт правила се предоставят от LiveAgent. Всички правила и възможността да ги създавате ще намерите в раздела Правила.
След като сте научили основите на смарт правилата, може да се интересувате от това как интерфейсът на агент може да подобри вашата работа. Разберете какви доклади можете да създадете и какво може да правите в интерфейса на агента. Ако искате да усъвършенствате комуникацията си, поддръжката чрез чат е чудесен инструмент за бърза и ефективна връзка с клиентите. Отговорете на често задавани въпроси и увеличете удовлетвореността на клиентите. Не пропускайте да разгледате и как удовлетвореността на клиентите от обслужването влияе на бизнеса ви. Разберете как да подобрите клиентското си обслужване и да задържите клиентите си доволни.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!