Какво е софтуер за чат?
Софтуерът за чат е най-лесният и не скъп начин за комуникация между една организация и нейните клиенти и посетителите на уебсайта в реално време. Използва се от екип за обслужване на клиенти за бърз отговор на запитвания.
Every live chat software provider offers many functions and features. In LiveAgent, you are able to set up chat invitations on your website, customize a chat button, see what your customers are typing on Live chat and much more. It brings many business benefits to your organization.

Frequently Asked Questions
What is chat software?
Chat software is a service that enables real-time customer support. It acts as an instant messaging service through which your customers can contact you.
Does LiveAgent offer chat software?
LiveAgent offers chat software. Thanks to this functionality and its advanced features, you save time and can spend it on building relationships during a conversation in real time.
What are must-have features of chat software?
There are a few essential features that should be in a chat software. The first of these features are automatic messages that enable proactive customer service. The ready-made answers to frequently asked questions are an important function. Thanks to this option, the customer will get a quick answer, and the agent does not have to think about what to reply with for a while. Another feature is manual messaging, which gives you the chance to build a relationship with your client. The chat form is also important, as it allows you to collect customer contact details before starting the conversation. It should be important for both the service team and the customers that the customer can rate the chat. This is important feedback for the team.
След като разгледате текущата страница, може да се заинтересувате от това как чат софтуерът за агенции може да подобри обслужването на клиенти. Тази статия ще ви помогне да разберете какви функции трябва да очаквате и как да подготвите служителите си за чат.
Ако сте част от корпорация, разгледайте ползите от live чат за корпорации. Тук ще научите как да интегрирате live чат софтуер на вашия уебсайт и какви насоки да следват служителите ви.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!