Какво представлява софтуерът за кол център?
Софтуерът за кол център е всеки софтуер, който кол центърът използва в ежедневната си работа. Тези софтуери са леки и лесни за интеграция с вече използваните приложения. Най-хубавото е, че софтуерите за кол център обикновено са подходящи както за малки, така и за големи компании.
Какъв софтуер се използва в кол центровете?
Някои от най-разпространените начини за използване на софтуер за кол център включват автоматично разпределяне на обажданията и автоматично набиране. Най-добрите софтуери за кол център стандартизират работния процес на служителите с помощта на автоматично набиране тип progressive dialer, скриптове и лесно управление на инциденти, с обаждания, базирани на облак.
Каква е разликата между контактен център и кол център?
Словосъчетанията “контактен център” и “кол център” често се използват като синоними, но всъщност са доста различни неща. Контактният център е създаден с цел да помага на клиентите с въпросите и проблемите им, докато кол центърът се свързва с клиентите с цел продажби, промоции или представяния на продукти и услуги.
Виртуален контактен център е отлично решение за бизнеси, чиито клиенти са физически лица. Този тип контактни центрове, базирани на облак, са отличен избор и намаляват използваните ресурси. Освен това помагат за подобряване на цялостната работа на контактния център.
Повечето изходящи контактни центрове използват многоканален подход, което им дава възможност да помагат на клиентите си чрез различни канали – от входящи обаждания и SMS-и до имейли и съобщения в социалните медии. Входящите контактни центрове обикновено използват софтуер, който не е прекалено сложен, но въпреки това им дава възможност за по-добра комуникация.

Повечето бизнеси предпочитат софтуер за контактен център, базиран на облак, вместо хостнат на място, тъй като се интегрира по-лесно със съществуващите приложения и обикновено изисква по-малко ресурси.
Можете да спестите ресурси като позлвате софтуер за управление на кол център с отворен код с пълен набор от функции и възможност за персонализация. Можете да използвате версията с готова конфигурация или да настроите според нуждите си. С разнообразните функции и функционалности ще можете да отговаряте бързо за клиентските запитвания.
Какво печели бизнесът със софтуер за кол център?
Добрият софтуер за кол център може да повиши ефективността на екипа ви с удобния си интерфейс и да осигури на бизнеса ви:
- Анализи на работата
- Клиентски профил
Следене на времето за отговор
- Измерване на коефициентите на конверсия
Наблюдение на работата в реално време
- Измерване на успеха на клиентите
По-добро управление на връзките с клиенти
- Подобряване на пътя на клиента
- Осигуряване на персонализирано клиентско обслужване
- Управление на очакванията на клиентите
- Подробни отчети
Варианти за самообслужване с широк набор от персонализирани функции
- Задълбочена оптимизация на работната сила
Освен това, софтуер с множество фукнции като LiveAgent ви дава възможност да анализирате всяка част от бизнеса си, да оптимизирате всеки негов аспект и да използвате множество дигитални канали, за да общувате – всичко в един-единствен софтуер.
Защо е важно софтуерът за кол център да предлага следене на качеството?
Това, че кол центърът или контактният ви център използват софтуер като LiveAgent не означава задължително, че веднага ще постигнете по-високо качество. Контролът на качеството ви помага да изгладите дребните проблеми и да създадете стандарти за качество, благодарение на които да осигурявате винаги отлично и надеждно обслужване.
Макар и клиентът не винаги да е прав, ви трябва отлично клиентско изживяване и подходящ контрол на качеството, за да е такова всеки път.
Как софтуерът за кол център помага на работата на работещите дистанционно?
Бизнес кол центровете, които използват софтуер за кол център, могат да се възползват от различни предимства, особено ако имат дистанционно работещи служители. Например, много екипи все още работят достанционно или хибридно след пандемията и много бизнеси аутсорсват кол центровете си в други държави.
Всеки бизнес в такава ситуация се нуждае от мощен софтуер за кол център като LiveAgent, за да комуникира с клиентите си. Този тип софтуер е идеален за работещите дистанционно благодарение на безпроблемната настройка от разстояние, лесно пускане в употреба и разпределяне на обажданията на база на умения.

От какво оборудване се нуждая за кол център?
Въпреки че технологията, стояща зад автоматизираните телефонно централи, се промени драстично през последните години, стандартното оборудване е същото. Всички кол центрове се нуждаят от компютри, специализира софтуер и съвместими устройства за разговори, като слушалки и телефони.
Не е достатъчно обаче просто да пуснете кол центъра. Различни видове софтуер за автоматизация и криптове, интелигентни софтуерни решения и такива за многоканална комуникация помагат на кол центъра да работи по-бързо и с по-високо качество.
Set up your call center within minutes!
Get your call center productivity to the highest level and improve the quality of customer interactions with LiveAgent.
След като научите всичко за софтуера за кол център, може да се интересувате от това какво представлява софтуерът за клиентско обслужване. Той предлага много функции, които могат да подобрят вашите взаимоотношения с клиентите и да ускорят решаването на техните проблеми. За повече информация относно най-добрите налични опции, разгледайте 20 топ софтуера за клиентско обслужване през 2021. Тази статия ще ви помогне да изберете най-добрия инструмент, който да отговаря на вашите нужди.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"