Какво представлява софтуерът за обслужване на клиенти?
Customer service software is software that can be used for communication, analyzing customer support, and making reports. Every interaction between a company and customers, website visitors, or business partners is stored in tickets. Every time, when someone new contacts you, customer service software creates a new contact. Customers or web visitors can submit tickets via email, live chat, chatbot, web form, and the customer support ticketing software will automatically assign the ticket to the appropriate agent or department.
Софтуерът за обслужване на клиенти като LiveAgent също включва управление на билети, интеграции, възможност за създаване на портал на клиенти, чат на живо и много други функции. Можете също така да създадете отчет или статистика за клиентската поддръжка и удовлетвореността на клиентите.
Frequently Asked Questions
What is customer service software?
Customer service software is software that allows you to manage, organize and track customer requests. We have access to everything in one place. It consolidates problems, conversations, and also links them to specific customer records. The main function is the ticket system, which transforms all customer messages into tickets and in this form routes them to agents.
What are the types of customer service software?
We can distinguish three main types of customer service software: HelpDesk Software, CRM Software, LiveChat Software. HelpDesk Software is a software responsible for receiving requests from users and controlling their solution, which is the so-called single point of contact. CRM Software is software that allows you to manage customer relationships. LiveChat Software, on the other hand, is software that allows you to handle live chat.
How to choose the best customer service software?
To choose the best customer support software, you need to consider that it helps you with most (if not all) customer service processes. It should have access to all the communication channels you need, i.e. e-mails, telephones or social media. Live chat is an extremely important feature. Also pay attention to creating analyzes and reports that will allow you to improve customer service.
След като сте се запознали със софтуера за обслужване на клиенти, може да разгледате как да подобрите клиентското си обслужване. Ще откриете важни съвети и функции, които ще ви помогнат да осигурите по-добро обслужване на клиентите. Ако се интересувате от различни видове софтуери, разгледайте нашия списък с 20 топ софтуера за клиентско обслужване през 2021. Там ще намерите информация за това как всеки от тях може да допринесе за вашия бизнес. За по-специфични нужди, като управление на комуникациите с клиенти, може да разгледате софтуера за управление на комуникациите с клиенти. Той предлага модерни решения за подобряване на взаимодействието с вашите клиенти. Също така, може да се запознаете с различни инструменти за обслужване на клиенти, които могат да оптимизират вашата работа и да повишат ефективността. Не на последно място, научете повече за софтуера за обслужване, който може да бъде ключов елемент във вашата стратегия за клиентско обслужване.
Търсите алтернатива на OTRS? Открийте предимствата на LiveAgent – без такса за настройка, 24/7 обслужване, и без изискване за кредитна карта. Изпробвайте безплатно за 30 дни и подобрете клиентското си обслужване с нашия интелигентен софтуер за управление на тикети, реално време чат, и интеграции с популярни социални мрежи. Убедете се сами защо LiveAgent е най-добрият избор за вашия бизнес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Помощен софтуер за банковата индустрия
Инвестирайте в клиентите си с LiveAgent - водещ софтуер за обслужване на клиенти в банковата индустрия. Подобрете ефективността, защитете данните и намалете разходите с автоматизация. Изпробвайте безплатно за 14 или 30 дни и открийте как LiveAgent трансформира обслужването на клиентите ви!