Какво представлява софтуерът за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти се присъединява към желанията на вашата корпорация. С този софтуер имате запазени всички данни и те могат да бъдат намерени по всяко време, когато имате нужда от тях. Ако някой е искал да направи покупка, но е решил да изчака, можете да проследите всичките си разговори в чата или телефона, когато той отново прояви интерес. Системата за проследяване ви позволява да добавяте бележки към разговорите и ви помага да опознаете клиента.
Frequently Asked Questions
Каквa е дефиницията за софтуер за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти е система, която ви позволява да научите цялата история за взаимоотношенията ви с клиентите. Всички точки на допир с клиентите и обсъжданите теми се съхраняват там. Той поддържа идентифициране на всички проблеми, които клиентът може да има във вашата компания, а също така поддържа персонализиране на телефонни обаждания и съобщения.
Какви са принципите на софтуера за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти трябва да записва история на контактите и действията на клиентите, предприети към компанията. Благодарение на това, обслужването на клиенти има способността да анализира поведението на клиентите. Това подпомага подобряването на обслужването на клиентите, дейностите на организацията и изграждането на имиджа на организацията.
Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добрия софтуер за проследяване на клиенти?
LiveAgent е чудесно решение за покупка на клиенти. Благодарение на него можете да събирате информация за вашите клиенти и техните дейности с вашия магазин и обслужване на клиенти. Също така ви позволява да добавяте бележки към разговорите и да се срещнете с клиента. Това ви позволява да персонализирате контактите с конкретни клиенти в бъдеще.
След като научихте повече за софтуера за проследяване на клиенти, може да се интересувате от това защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent. Тази статия ще ви представи основните ползи от избора на LiveAgent и как той може да подобри комуникацията с клиентите.
Ако търсите по-добър софтуер за обслужване на клиенти, тогава разгледайте нашето сравнение между Desk и LiveAgent. Ще откриете как LiveAgent предлага гъвкави и ефективни решения за подобряване на клиентското обслужване.
За тези, които работят в HR индустрията и искат да оптимизират процесите, прочетете повече за помощния софтуер за HR индустрията. Тази статия ще ви покаже как да поддържате връзка с кандидатите и да заснемате подходящи потенциални клиенти.
И накрая, ако искате да разберете как може да ангажирате клиентите си по-ефективно, разгледайте нашия софтуер за ангажиране на клиенти. Тук ще откриете защо сме софтуерът с най-висок рейтинг на пазара и как може да подобрите клиентското си преживяване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!