Какво представлява софтуерът за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти се присъединява към желанията на вашата корпорация. С този софтуер имате запазени всички данни и те могат да бъдат намерени по всяко време, когато имате нужда от тях. Ако някой е искал да направи покупка, но е решил да изчака, можете да проследите всичките си разговори в чата или телефона, когато той отново прояви интерес. Системата за проследяване ви позволява да добавяте бележки към разговорите и ви помага да опознаете клиента.
Frequently Asked Questions
Каквa е дефиницията за софтуер за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти е система, която ви позволява да научите цялата история за взаимоотношенията ви с клиентите. Всички точки на допир с клиентите и обсъжданите теми се съхраняват там. Той поддържа идентифициране на всички проблеми, които клиентът може да има във вашата компания, а също така поддържа персонализиране на телефонни обаждания и съобщения.
Какви са принципите на софтуера за проследяване на клиенти?
Софтуерът за проследяване на клиенти трябва да записва история на контактите и действията на клиентите, предприети към компанията. Благодарение на това, обслужването на клиенти има способността да анализира поведението на клиентите. Това подпомага подобряването на обслужването на клиентите, дейностите на организацията и изграждането на имиджа на организацията.
Какви инструменти да използвате, за да осигурите най-добрия софтуер за проследяване на клиенти?
LiveAgent е чудесно решение за покупка на клиенти. Благодарение на него можете да събирате информация за вашите клиенти и техните дейности с вашия магазин и обслужване на клиенти. Също така ви позволява да добавяте бележки към разговорите и да се срещнете с клиента. Това ви позволява да персонализирате контактите с конкретни клиенти в бъдеще.
След като научихте повече за софтуера за проследяване на клиенти, може да се интересувате от това защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent. Тази статия ще ви представи основните ползи от избора на LiveAgent и как той може да подобри комуникацията с клиентите.
Ако търсите по-добър софтуер за обслужване на клиенти, тогава разгледайте нашето сравнение между Desk и LiveAgent. Ще откриете как LiveAgent предлага гъвкави и ефективни решения за подобряване на клиентското обслужване.
За тези, които работят в HR индустрията и искат да оптимизират процесите, прочетете повече за помощния софтуер за HR индустрията. Тази статия ще ви покаже как да поддържате връзка с кандидатите и да заснемате подходящи потенциални клиенти.
И накрая, ако искате да разберете как може да ангажирате клиентите си по-ефективно, разгледайте нашия софтуер за ангажиране на клиенти. Тук ще откриете защо сме софтуерът с най-висок рейтинг на пазара и как може да подобрите клиентското си преживяване.