Какво е софтуер за контактен център?
Софтуерът за контактен център е технология, която изпраща контактите на клиента от различни канали (напр. имейл, лайв чат, социални медии и т.н.) към сътрудниците обслужване на клиенти. Той повишава ефективността и продуктивността на контактния център.
Контактният център е част от организация, която се фокусира върху взаимодействието с клиентите. Контактният център също така предоставя справки по ключови показатели. Потребителите могат да зададат някои правила и да улеснят сътрудниците, които обработват определен тип запитвания и проблеми.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
Ако се интересувате защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent, разгледайте тези причини. Научете как LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви и да отговори на техните нужди.
Търсите по-добър хелп деск софтуер? Разберете как LiveAgent може да предложи гъвкаво многоканално информационно бюро и да направи клиентите ви щастливи.
Вижте защо LiveAgent е най-добрият софтуер за обслужване на клиенти. Научете повече за функциите, които ще подобрят клиентското изживяване и ще оптимизират вашите бизнес процеси.
Ако обмисляте прехвърляне от SupportBee, прочетете повече за прехода към LiveAgent. Разберете как лесно и безплатно можете да мигрирате данните си и да се възползвате от предимствата на нашия софтуер.
За да ангажирате клиентите си по-добре, разгледайте софтуера за ангажиране на клиенти. Научете как LiveAgent може да ви помогне да постигнете многоканално ангажиране и да подобрите управлението на клиентските отношения.
Открийте най-добрия софтуер за контактен център за 2021 от LiveAgent, който рационализира клиентските канали в единна входяща кутия. Подобрете управлението, безопасността и продуктивността, докато намалявате разходите. Разберете как облачните решения могат да трансформират вашето обслужване. Посетете ни сега!
Софтуер за мониторинг на разговорите
Надеждният софтуер за мониторинг на разговорите ви позволява да оптимизирате и подобрите качеството на разговорите си.