Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е програма, която повишава ефективността на контактния център. Потребителите могат да зададат някои правила, за да организират пренасочването на контактите до специалистите обслужване на клиенти. Той може да бъде и уеб базиран, достъпен през браузър. Той е лесен за използване и много надежден, тъй като всички данни се съхраняват на сървъра.
Някои софтуери позволяват на потребителите да създават клиентски портали за обслужване, когато сътрудниците са офлайн. Клиентите могат да четат статии от базата знания, форуми и да намерят решение на своите проблеми.
Frequently Asked Questions
Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е система, която подобрява качеството на обслужване и ефективността на контактния център. Благодарение на това клиентът може лесно да се свърже с отдела за обслужване, когато има нужда, а от друга страна, улеснява служителя, като му дава възможност да борави с множество комуникационни канали.
Какви са най-важните функции на софтуера за работа с клиенти?
Най-важната характеристика на софтуера за работа с клиенти е възможността да се управляват множество канали за комуникация (телефонни обаждания, социални мрежи, чатове, имейли) от едно място. Също така е изключително важно да създавате правила и да управлявате контактите. Друга особеност е, че отделът може да намира и съхранява данните на клиентите на едно място.
Какви са видовете софтуер за работа с клиенти?
Има 6 основни типа софтуер за работа с клиенти. & nbsp; & nbsp; Първият е споделена пощенска кутия и софтуер за поддръжка. Обикновено няколко души могат да влязат в един акаун. Вторият пример е help desk софтуерът. Обикновено се използва за предоставяне на ИТ услуги. Друг е системата за съобщения и чат. Благодарение на нея разговорите с клиента са технически опростени и за двете страни. Следва инструментът за обслужване по телефона. Това е най-традиционният канал за комуникация. Петата система е CRM, т.е. софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите. Системата е предназначена за укрепване на взаимоотношенията. И последен е софтуерът за база знания, който позволява обмен на ключова информация.
След като научите как да използвате софтуера за работа с клиенти, можете да разгледате как тикет системата може да подобри вашето клиентско обслужване. Това ще ви позволи да съхранявате информация за клиентите и да преглеждате предишни тикети с лекота.
Ако искате да разберете повече за софтуера за кол център, разгледайте как той може да повиши производителността на вашия екип и да подобри удовлетвореността на клиентите. Ще откриете предимствата на използването на безплатен софтуер за кол център и как той се сравнява с платените решения.
За тези, които искат да осигурят незабавна връзка с клиентите си, лайв чат софтуерът е перфектният избор. Научете как той може да увеличи удовлетвореността на клиентите и да подобри вашето клиентско изживяване.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!