Какво е сплит тикет
Понякога клиент задава два напълно различни въпроса в един тикет. Единият от въпросите може да е лесен въпрос относно продажбите, а другият трудна техническа заявка. За по-голямо удобство и по-лесно управление можете да използвате функцията за сплит тикет. Сплит тикетът на практика ще намали тикета наполовина и ще създаде нов с друг уникален идентификационен номер.

По отношение на горния даден пример можете да продължите да обсъждате въпроси относно продажби в оригиналния билет и да прехвърлите техническите заявки в подходящия за тях отдел.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът сплит тикет?
Сплит тикет функцията ви позволява да разделите тикет с две различни запитвания на два отделни тикета. Това позволява въпроси по предварителните продажби да се обсъждат в оригиналния тикет и техническите въпроси да се прехвърлят в съответния отдел.
Как може да използваш сплит тикет функцията?
Сплит тикет функцията работи добре, когато клиентът зададе два напълно различни въпроса в един тикет - единият може да бъде например лесен въпрос относно продажбите, а другият технически въпрос. Разделянето на такъв тикет на две позволява ефективно обработване на просто запитване, а по-трудните могат да бъдат изпратени съответно до техническия екип. Това повишава ефективността и улеснява комуникацията.
Как може да използваш сплит тикет функцията в LiveAgent?
Когато получите тикет с две отделни запитвания, щракнете върху трите точки вдясно от тикета и щракнете върху "Разделяне". Можете да изберете опцията „Автоматично разделяне“, която ще дублира тикета. Тогава съответните агенции могат да се справят със съответните въпроси от един тикет.
След като сте се запознали с концепцията за сплит тикет, може да разберете кой е текущ потребител и как той влияе на работния процес. Това ще ви помогне да подобрите взаимодействието с клиентите и да оптимизирате вашето клиентско обслужване.
За по-добро управление на заявките от клиенти, научете повече за проследяване на тикети. Това е важен инструмент, който ще ви позволи да следите напредъка на всяко запитване и да гарантирате навременни отговори.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!