Какво е степен на удовлетвореност на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите е приспособление, използвано за отчитане на това дали клиентът е доволен от продукта, който е купил или не.
Клиентите в днешно време оставят коментари в социалните мрежи за това как се е развило взаимодействието им с даден продукт. Може да е надхвърлил очакванията им, да отговаря точно или да е по-малко от това, на което са се надявали. Организациите могат да следят нивото на удовлетвореност на своите клиенти чрез телефонни разговори или онлайн проучвания. Това ще им помогне да направят съответните промени, така че компанията не само да не загуби своите клиенти, но и те да са доволни от това, което купуват
Frequently Asked Questions
Какво означава степен на удовлетвореност на клиентите?
Степента на удовлетвореност на клиентите е индикатор, който ни показва до колко лоялни към нас са те. Компаниите го използват за оценка на степента на удовлетвореност от различните дейности, които се предоставят (покупка, контакт, доставен продукт или услуга).
Как да изчислим степента на клиентската удовлетвореност?
Ако искате да измервате степента на удовлетвореност на клиентите си, е необходимо да им изпратите кратък въпросник, в който могат да отговорят на въпроси за оценка на услугата като например „Как бихте оценили услугата / продукта, който получихте?“ Клиентите трябва да отговорят чрез скала от 1 до 5, като 1 е много недоволен и 5 е много доволен. Ако обаче искате да удължите анкетата си, можете да използвате и 10-точкова скала.
Можете ли да измерите степента на клиентската удовлетвореност в LiveAgent?
Потребителите на LiveAgent могат да измерват удовлетвореността на клиентите, използвайки интеграция с Nicereply. Това е инструмент за проучване на удовлетвореността на клиентите. Интеграцията предоставя шаблон на анкета, който може да бъде изпратен до Вашата клиентска база по електронна поща, вграден линк за анкета във Вашия имейл подпис или чрез чат.
След като се запознаете с темата за степента на удовлетвореност на клиентите, може да разгледате как се извършва оценка за удовлетвореността на клиентите. Тази статия ще ви даде представа за различните методи и техники, които може да използвате, за да измерите удовлетвореността на вашите клиенти.
Ако искате да разберете повече за създаването на стойност за клиентите, посетете страницата за стойността на клиента. Тя обяснява как бизнесът може да увеличи стойността, която предоставя на своите клиенти, и защо това е важно.
Също така, може да се заинтересувате от разликите между клиентска услуга и клиентско обслужване. Разберете как тези две понятия се различават и каква е тяхната роля във взаимодействието с клиентите.
За повече информация относно удовлетвореността на клиентите от обслужването, може да разгледате какво точно означава този термин и как да подобрите клиентското си обслужване за по-добра удовлетвореност.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!