Какво е стойността?
На езика на бизнеса, стойността е цената, която човек е готов да заплати за продукта или услугата, които компанията предлага. С други думи това е стойността, която получавате от Вашите клиенти.
Когато клиентите са доволни от Вашите услуги и от качеството на Вашите продукти, те са готови да заплатят повече, за да ги получат. Ще заплатите повече за iPhone, тъй като имат безупречна репутация и обслужването им на клиенти е добро. Когато компанията работи за удовлетвореността на своите клиенти, тя увеличава своята стойност.
Frequently Asked Questions
Какво е стойността?
Тази стойност може да бъде финансова или емоционална. Финансовата са парите, които някой би запратил за продукт или услуга на Вашата компания. Емоционалната стойност може да бъде всяко позитивно преживяване, което е резултат от използването на определен продукт или услуга
Колко важна е стойността на компанията?
Репутацията е важна първо,първо защото клиентите биха платили повече за стойностни продукти и услуги. От друга страна, благодарение на нея сътрудниците са по-близки с компанията и искат да вършат работата си по-добре
Какъв е най-добрият начин за увеличаване на стойността на компанията чрез обслужване на клиенти?
Най-добрият начин да изградите добра репутация е като я демострирате във всички изходящи съобщения на компанията. За да го направите, можете да питате клиентите си защо купуват от Вас и да изисквате обратна връзка. Благодарение на това лесно можете да презентирате стойността на Вашата компания
След като научите повече за стойността в клиентското обслужване, може да се интересувате как да подобрите клиентското си обслужване. Тази статия ще ви даде съвети и стратегии за създаване на по-добро преживяване за клиентите ви.
Ако се интересувате от ефективно управление на разходите, можете да разгледате нашия калкулатор на цени за help desk. Той ще ви помогне да сравните различни решения и да намерите най-подходящото за вашия бизнес.
За по-големи компании е важно да знаят какви са възможностите на корпоративния план на LiveAgent. Тази информация ще ви помогне да изберете най-добрия вариант за вашата организация и да разгърнете пълния потенциал на вашия бизнес.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.