Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
На делови език, стойността за целия срок на експлоатация или (LTV) парична стойност или равностойност, която можете да получите от клиент по отношение на неговата връзка с Вашата компания.
Стойността за целия срок на експлоатация е много силен човешки ресурс и финансов индикатор. Въпреки това, разчита основно на преценката, но предоставя също така и ясна визия за броя на клиентите, които можете да достигнете в идните години и доколко ползотворно е за Вас за спечелите още клиенти. В допълнение към това, предоставя анализи на преимуществата (CBA), дали трябва да спечелите клиенти и разходите от спечелването на клиенти.
Frequently Asked Questions
Какво е стойност за целия срок на експлоатация?
Стойността за целия срок на експлоатация, тоест CLV или LTV е една от ключовите статистики, която Ви позволява да проследите клиент, като част от клиентското обслужване. Позволява Ви да определите, колко е ценен даден клиент към Вашата компания, на базата на общата връзка клиент- компания. Този индикатор помага на компанията да разгърне стратегии за спечелването на нови агенти и да се запазят тези, които вече са купили нещо.
Как се изчислява стойността за целия срок на експлоатация?
За да изчислите дългосрочната стойност на клиент е нужно да калкулирате средната стойност на направената покупка и след това да умножите това число на средната честота на покупките. Това е начинът, по който да определите стойността на клиент. Следващата стъпка е да го умножите по очаквания живот на клиента.
Как да подобрите стойността за целия срок на експлоатация?
Има няколко схващания за увеличаване на стойността на целия срок за експлоатация. Първо, можете да предоставяте ценно съдържание, което да ангажира Вашите клиенти. Второ, ефикасното клиентско обслужване се явява в случая основен фактор. От основно значение е да се вслушвате във Вашите клиенти, също така да им предоставяте персонализирано преживяване.
След като разберете каква е стойността за целия срок на експлоатация, може да разгледате как това се отнася към удовлетвореността на клиентите. Прочетете повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването и как тя може да бъде подобрена. Ако искате да задълбочите знанията си, информацията за клиентите също е от ключово значение. Разберете какво представлява информацията за клиентите и как тя може да ви помогне в подобряването на клиентското обслужване.
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!