Какво е субдомейн?
Субдомейнът е домейн, който е част от по-голям домейн, наречен корен домейн. Тъй като LiveAgent е облак-базирано приложение, всеки клиентски акаунт на LiveAgent трябва да има свой собствен субдомейн. На практика това означава, че всички акаунти са инсталирани като субдомейни на основния домейн www.ladesk.com.
Финалният субдомейн изглежда така: youraccount.ladesk.com
Ако не харесвате текущия си домейн, винаги можете да поискате от нашата поддръжка да преместите акаунта си в друг, наличен. Можете също да прехвърлите LiveAgent акаунта си на вашия собствен домейн.
Frequently Asked Questions
Какво е субдомейн?
Събдомейнът е домейн, който е част от основния домейн, това е допълнителен раздел на основния домейн. Можете да имате множество събдомейни в основния си домейн, всеки с различни ресурси. Събдомейните не трябва да бъдат присъединени към същия хостинг като основния домейн.
Защо се нуждаете от субдомейн за да използвате LiveAgent?
LiveAgent е облак-базирано приложение, поради което всеки клиентски акаунт на LiveAgent трябва да има свой собствен субдомейн. На практика това означава, че всички акаунти са инсталирани като судомейни на главния домейн ladesk.com.
Възможно ли е да промените субдомейна си в LiveAgent?
Ако искате да промените събдомейна в LiveAgent, можете да поискате да прехвърлите акаунта си към друг достъп. Можете също да прехвърлите акаунта си в LiveAgent на вашия собствен домейн.
След като разгледате термините за клиентското обслужване, можете да се запознаете с интеграцията с Instagram, която може значително да подобри удовлетвореността и лоялността на вашите клиенти. Научете как да интегрирате Instagram с LiveAgent и да използвате тази интеграция, за да се откроите сред конкуренцията.
Ако сте заинтересовани от възможностите на лайв чат софтуерите, разгледайте нашия списък с топ 15 лайв чат софтуери за 2024. Открийте как този тип софтуер може да повиши ефективността на вашия екип и да доведе до по-висока удовлетвореност на клиентите.
За тези, които искат да научат повече за удовлетвореността на клиентите от обслужването, предлагаме статия, която обяснява какво точно означава това и как можете да го постигнете. Разберете защо високата удовлетвореност е ключова за успеха на вашия бизнес.
Интересувате се от поддръжка чрез чат? Вижте как тази услуга може да подобри комуникацията с клиентите ви и да предостави бързи решения на техните проблеми. Запознайте се с ползите от използването на чат поддръжка за вашия бизнес.
Ако управлявате сметки и искате да подобрите този процес, разгледайте нашата статия за интеграция за управление на сметките. Научете повече за предимствата на тази интеграция и как тя може да улесни работата ви.
И накрая, ако се интересувате от софтуерна поддръжка, нашата статия ще ви помогне да разберете какво представлява и как може да бъде полезна за вашия бизнес. Открийте начини да оптимизирате процесите на поддръжка и да подобрите клиентското си обслужване.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.