Кой е сътрудникът с неограничени права?
Сътрудник с неограничени права е роля, която дава на служителя пълен достъп до всички запитвания. Те са в състояние да управляват всичко без никакви ограничения, тъй като не са ограничени до определена група или организация. В LiveAgent се нарича администратор. Администраторът може да управлява всичко и да конфигурира системата.
Frequently Asked Questions
Как дефинираме сътрудник с неограничени права
Сътрудникът с неограничени права е служител, който има достъп до всички запитвания, налични в софтуера за обслужване на клиенти. Това означава, че има достъп до всички тикети. Всяка конкретна група запитвания може да бъде скрита.
Какви разрешения има сътрудникът с неограничени права?
Сътрудникът с неограничени права има достъп до всички запитвания, тоест няма ограничения. Такива служители са особено полезни при създаване на тригери.
Можете ли да настроите профил на сътрудник с неограничени права в LiveAgent?
Сътрудникът с неограничени права е наличен в LiveAgent. Тази роля е известна под името на администратор. Администраторът може, наред с други, да управлява всички тикети, както и да конфигурира системата. Няма ограничения, свързани само с определена група заявки.
След като се запознаете със сътрудник с неограничени права, може да ви е интересно да разгледате какво представлява група сътрудници. Тази статия ще ви даде ясна представа за ролята и значението на групите сътрудници в контекста на клиентското обслужване.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.