Кой е текущ потребител?
Последният агент, който актуализира тикет, също се нарича текущ потребител. Нормално е текущият потребител да не е същият представител на клиента, който е бил назначен за тикет преди това. Когато тикетът се актуализира, текущият потребител също става различен.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът "текущ потребител"?
Текущият потребител е агентът, който последно актуализира тикета. Не е задължително агентът да е назначен към тикета. В момента, в който тикетът се актуализира от друг агент, текущият потребител се променя.
Как можете да проверите текущия потребител в LiveAgent?
За да проверите кой е текущият потребител за даден тикет, отидете на панела в LiveAgent. Там до списъка с отделни тикети ще намерите информация за настоящите потребители. Можете да следите историята редовно.
Можете ли да редактирате текущите потребители в LiveAgent?
Ако имате достъп до даден тикет и можете да го редактирате, можете да промените текущия потребител. Когато редактирате даден тикет, вие ставате текущият потребител. Тази функция ви помага да определите кой е направил последните промени във вашия тикет.
След като приключите с четенето на текущата страница, може да се интересувате от статията за интерфейс на агент, където ще научите какво представлява и какви функции предлага. Това ще ви помогне да разберете как да използвате интерфейса за подобряване на вашето клиентско обслужване.
Също така, препоръчваме да разгледате и статията за статус на тикета, за да разберете какво представляват различните статуси и как те влияят на обработката на клиентските запитвания. Тази информация ще бъде полезна за ефективното управление на вашите тикети.
Ако ви интересува поддръжка чрез чат, прочетете повече в статията за поддръжка чрез чат, където ще научите как да предоставяте бързи и ефективни отговори на своите клиенти. Това ще подобри цялостното обслужване и удовлетвореност на клиентите.
И накрая, ако използвате iOS устройства, може да ви бъде полезна статията за iOS приложението, където ще намерите информация за основните му функции и как да го изтеглите. Това ще ви позволи да управлявате клиентските заявки директно от вашето устройство.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"