Какво е тикет нишката?
Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат нишките тикети и обратно. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.
Frequently Asked Questions
Какво е тикет нишката?
Тикет нишката и тикета са едно и също. Така че това е известие, което бива въведено в системата и превърнато в тикет. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.
Как да получа достъп?
Всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници, с които запитванията са споделени, както и администраторите и собственика, имат достъп до нишките на тикета.
Къде в LiveAgent можете да видите тикет нишките?
В LiveAgent нишките могат да бъдат проверени в панела на служителя в раздела Билети.
След като сте се запознали с информацията за тикет нишките, може да разгледате какво представляват телефонните тикети. Те са полезен инструмент за подобряване на вашето клиентско обслужване и организация на запитванията. Ако искате да научите повече за ползите от съхранението на информация за клиента, разгледайте тикет/информация за клиента (CRM). Това ще ви помогне да преглеждате предишни тикети и да създавате бележки, което ще подобри вашето обслужване. Не пропускайте да се запознаете и с списъци с клиенти. Те ще ви дадат ясна представа за това как да организирате клиентската информация и да подобрите вашата комуникация с клиентите.
Научете как ID на тикета в LiveAgent оптимизира клиентското обслужване с уникални референтни номера за бързо добавяне на данни и следене на статуси. Открийте предимствата на системата за управление на тикети, която предотвратява обърквания и подобрява ефективността. Регистрирайте се безплатно и преобразете клиентското си обслужване!