Какво е тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка позволява на клиентите да изпратят въпрос или запитване до организация. Тикетет за поддръжка е заявка, получена от тикетинг системата. Всеки създаден тикет има свой уникален идентификационен номер. Тикетът за поддръжка е отварен, докато не бъде разрешен от поддржката на клиенти. Той съхранява всички съобщения на разговора на едно място.
Frequently Asked Questions
Какво е тикет за поддръжка?
Тикетът за поддръжка е входящо запитване от клиент за компания, продукт или услуга. Той може да достигне чрез комуникационните канали, използвани от компанията. Всеки тикет има свои индивидуална идентификационен номер. Отчетът се обработва от агент, чиято задача е да осигури поддръжка на клиента и да окаже помощ.
Как е създаден един тикет за поддръжка
Тикетът за поддръжка се създава от клиента, който се свързва чрез някой от комуникационните канал, използвани от компанията.
Къде в LiveAgent мога да намеря списък с тикетите за поддръжка?
Списък с тикетите за поддръжка в LiveAgent можете да намерите в раздела Тикети.
След като сте научили какво представлява тикет за поддръжка, може да се заинтересувате и от тикет/информация за клиента. Това ще ви помогне да разберете как съхранението на информация за клиента може да подобри обслужването. Ако искате да научите повече за софтуерната поддръжка, ще получите по-добра представа за различните видове техническа помощ. Може също да разгледате как поддръжката на чат на живо може да улесни комуникацията с клиентите. Накрая, не пропускайте да се запознаете с управлението на тикети, за да оптимизирате процесите в клиентското обслужване.
Открийте как LiveAgent революционизира клиентското обслужване с многоканална поддръжка по имейл, чат на живо, телефон и социални мрежи като Facebook и Twitter. Лесна интеграция и интуитивно управление на оплаквания, VoIP и база данни на клиенти. Регистрирайте се безплатно и усетете разликата във вашето обслужване!